ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 41
Data ogłoszenia
2022-04-21
Termin składania ofert / wniosków
2022-05-06 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi gminnej Nr 147003N Kazanice – Rodzone w msc. Kazanice
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 153.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 738.1 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 127.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 101.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 98 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 107.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 106 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 93 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 97 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 101 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 98.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 614.1 KiB)
  • Decyzja dotycząca wycinki drzew (PDF, 3.6 MiB)
  • Dokumentacja geotechniczna (PDF, 4.6 MiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 16.4 MiB)
  • Projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 2.7 MiB)
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (PDF, 8.7 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 104 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 435.6 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 439.9 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 458.2 KiB)
Lp 42
Data ogłoszenia
2022-03-15
Termin składania ofert / wniosków
2022-03-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku msc. Mortęgi – ul. Dworcowa w Lubawie – uzupełnienie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 157.9 KiB)
  • SWZ (PDF, 736.9 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 82.5 KiB)
  • Oświadczenie o warunkach i wykluczeniu (DOC, 56 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie innego podmiotu (DOC, 59.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Doświadczenie zawodowe (DOC, 54.5 KiB)
  • Potencjał kadrowy (DOC, 54 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 625.9 KiB)
  • Oświadczenie właściciela nieruchomości (PDF, 391 KiB)
  • Projekt budowlano-wykonawczy (ZIP, 50.2 MiB)
  • Przedmiary robót (ZIP, 192.2 KiB)
  • STWiORB (ZIP, 3.5 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 425.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 434.3 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 460.2 KiB)
Lp 43
Data ogłoszenia
2022-01-28
Termin składania ofert / wniosków
2022-01-28 11:28:00
Tytuł zamówienia publicznego
Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022 wersja nr 1 (PDF, 41.3 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022 wersja nr 2 (PDF, 42 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022 wersja nr 3 (PDF, 42.7 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022 wersja nr 4 (PDF, 43 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022 wersja nr 5 (PDF, 43 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2022 wersja nr 6 (PDF, 44.2 KiB)
Lp 44
Data ogłoszenia
2021-12-06
Termin składania ofert / wniosków
2021-12-29 07:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami etap II i III w msc. Grabowo i Wałdyki
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 167.4 KiB)
  • SWZ (PDF, 763.3 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 91.5 KiB)
  • Oświadczenie o warunkach i wykluczeniu (DOC, 55.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 61.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 59 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 54.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 53.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 630.1 KiB)
  • Oświadczenie właściciela nieruchomości (DOC, 27 KiB)
  • Dokumentacja geotechniczna (ZIP, 18 MiB)
  • Mapa z zakresem zadania – etap 2 (PDF, 4.8 MiB)
  • Mapa z zakresem zadania – etap 3 (PDF, 4.8 MiB)
  • Projekt budowlany – sieć kanalizacji sanitarnej (ZIP, 20.6 MiB)
  • Przedmiar robót – etap 2 (PDF, 342.9 KiB)
  • Przedmiar robót – etap 3 - NIEAKTUALNY (PDF, 307.1 KiB)
  • STWiORB – sieć kanalizacji sanitarnej (PDF, 711.1 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana 1 (PDF, 55 KiB)
  • Zmiana treści SWZ 1 - 14.12.2021 (PDF, 575.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do Zmiany treści SWZ 1 - 14.12.2021 - Przedmiar robót - etap 3 (PDF, 235.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 17.12.2021 (PDF, 638.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 2 - 23.12.2021 (PDF, 1.2 MiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 421.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 432.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 448.6 KiB)
Lp 45
Data ogłoszenia
2021-11-03
Termin składania ofert / wniosków
2021-11-19 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa drogi gminnej Nr 147047N w msc. Grabowo
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 160.7 KiB)
  • SWZ (PDF, 732.3 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 81 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 56 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 59.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 55.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 52.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 598.8 KiB)
  • Projekt budowlany – branża drogowa (PDF, 21.8 MiB)
  • Projekt stałej organizacji ruchu – branża drogowa (PDF, 6.4 MiB)
  • Dokumentacja geotechniczna – branża drogowa (PDF, 4.7 MiB)
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – branża drogowa (PDF, 8.7 MiB)
  • Przedmiar robót – branża drogowa (PDF, 125.3 KiB)
  • Projekt budowlany – branża telekomunikacyjna (PDF, 7.1 MiB)
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – branża telekomunikacyjna (PDF, 310.9 KiB)
  • Przedmiar robót – branża telekomunikacyjna (PDF, 220.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana 1 (PDF, 45.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ 1 - 12.11.2021 (PDF, 530.2 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 421 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 436 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 452.4 KiB)
Lp 46
Data ogłoszenia
2021-10-25
Termin składania ofert / wniosków
2021-11-03 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych – postępowanie II
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 165.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 727.1 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 81 KiB)
  • Oświadczenie o warunkach i wykluczeniu (DOC, 56 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 51 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 61.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 59 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 47 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale technicznym (DOC, 54 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 465.5 KiB)
  • Mapa terenu Gminy Lubawa z podziałem na rejony odśnieżania (PDF, 1.7 MiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 507.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 434 KiB)
  • Informacja o wyborze i unieważnieniu (PDF, 562.4 KiB)
Lp 47
Data ogłoszenia
2021-10-05
Termin składania ofert / wniosków
2021-10-13 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 254 KiB)
  • SWZ (PDF, 732.5 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 92 KiB)
  • Oświadczenie o warunkach i wykluczeniu (DOC, 56.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 59 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale technicznym (DOC, 53.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 464 KiB)
  • Mapa terenu Gminy Lubawa z podziałem na rejony odśnieżania (PDF, 1.7 MiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 510.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 450.7 KiB)
  • Informacja o wyborze i unieważnieniu (PDF, 580 KiB)
Lp 48
Data ogłoszenia
2021-08-10
Termin składania ofert / wniosków
2021-08-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 120.5 KiB)
  • SWZ (PDF, 722.5 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 76.5 KiB)
  • Oświadczenie o warunkach i wykluczeniu (DOC, 56 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie innego podmiotu (DOC, 59 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 466.9 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 427.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 437.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 452.8 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 427.4 KiB)
Lp 49
Data ogłoszenia
2021-06-30
Termin składania ofert / wniosków
2021-07-08 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 (zabudowa kontenerowa) + agregat wodno-pianowy dla OSP w Byszwałdzie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 121.2 KiB)
  • SWZ (PDF, 726.9 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 75.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 56 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 58.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 462.4 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (DOC, 114.5 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 429.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 436.6 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 453.2 KiB)
Lp 50
Data ogłoszenia
2021-06-18
Termin składania ofert / wniosków
2021-07-06 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi gminnej Nr 147033N w msc. Sampława
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 123.9 KiB)
  • SWZ (PDF, 725.2 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 81 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 56 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 59.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 55.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 52.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 600 KiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 20.1 MiB)
  • Projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 4.5 MiB)
  • Inwentaryzacja drzew i krzewów (PDF, 3.4 MiB)
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (PDF, 9 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 103.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 01.07.2021 (PDF, 653.5 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 426.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 436.6 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 451.7 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji