ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności

Lista informacji

obwieszczenie o podjęciu zawieszonego postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie instalacji fotowoltaicznej na powierzchni ok. 12 ha o mocy do 10 MW, na części działki nr 203/4, obręb Mroczno, gmina Grodziczno.

Załączniki

  • Obwieszczenie (PDF, 97.7 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2024-07-24 14:22:01 | Data wytworzenia informacji: 2024-07-24 | obwieszczenie o podjęciu zawieszonego postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie instalacji fotowoltaicznej na powierzchni ok. 12 ha o mocy do 10 MW, na części działki nr 203/4, obręb

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Siemiątkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-24 14:21:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Aleksandra Siemiątkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-24 14:22:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Aleksandra Siemiątkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-24 14:27:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
24 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory ławników

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
w sprawie uzupełniającego
naboru  kandydatów na ławnika  Sądu  Rejonowego w Iławie  w wyborach na  kadencję 2024-2027.
 
W związku niewystarczającą liczbą ławników w stosunku do potrzeb sadów okręgu elbląskiego na kadencję 2024-2027 Prezes Sądu  Okręgowego w Elblągu  zwrócił się do Rady Gminy Lubawa z prośbą o dokonanie uzupełniającego naboru kandydatów na ławnika Sądu Rejonowego w Iławie  na kadencję 2024-2027. Kolegium Sądu Okręgowego  w Elblągu uchwałą Nr 124/2024 z dnia 24 czerwca 2024 r. ustaliło liczbę ławników, która powinna być wybrana na kadencję 2024-2027 przez Radę Gminy Lubawa do Sądu Rejonowego w Iławie - 1 ławnika. Działając zatem na podstawie art. 168 w związku z  art. 160 § 1 i 2  ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów  powszechnych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz.334 z późn. zm. )- zwaną  dalej „ustawą” 
                                                              
Rada Gminy Lubawa ogłasza nabór kandydatów na 1  ławnika Sądu Rejonowego w Iławie na kadencję  2024-2027.
Termin zgłaszania kandydatur upływa 9 sierpnia 2024 r.
KTO MOŻE ZOSTAĆ ŁAWNIKIEM:
 
Ławnikiem może być wybrany ten, kto:
  1. posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
  2. jest nieskazitelnego charakteru;
  3. ukończył 30 lat;
  4. jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania co najmniej od  roku;
  5. nie przekroczył 70 lat;
  6. jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia  obowiązków ławnika;
  7. posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe. 
 
KTO NIE MOŻE ZOSTAĆ ŁAWNIKIEM:
 
Ławnikami nie mogą być:
  1. osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze;
  2. osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
  3. funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń;
  4. adwokaci i aplikanci adwokaccy;
  5. radcy prawni i aplikanci radcowscy;
  6. duchowni;
  7. żołnierze w czynnej służbie wojskowej;
  8. funkcjonariusze Służby  Więziennej;
  9. radni gminy, powiatu i województwa.
 Nie można być ławnikiem jednocześnie w  więcej niż jednym sądzie.
 
KTO  MOŻE  ZGŁASZAĆ  KANDYDATÓW  NA   ŁAWNIKÓW:
 
Zgodnie z art. 162 § 1 ustawy kandydatów na ławników mogą zgłaszać  radzie gminy:
  1. prezesi  właściwych sądów;
  2. stowarzyszenia;
  3. inne organizacje społeczne  i zawodowe, zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem  partii politycznych;
  4. co najmniej  50 (pięćdziesięciu) obywateli  mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru;
 
TERMIN ZGŁASZANIA KANDYDATÓW NA ŁAWNIKÓW:
 
Termin zgłaszania kandydatów na ławników upływa w dniu  9 sierpnia  2024 roku. 
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
 
Procedurę wyboru ławników, szczegółowy tryb zgłaszania radom gmin kandydatów na ławników, oraz wzór karty zgłoszenia określa ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (rozdział 7) (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 334 z późn.zm.)  oraz Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty  zgłoszenia (Dz.U. z 2011 r. Nr 121, poz. 693 z późn. zm.).
Podmioty wymienione w art. 162 § 1 ustawy zapraszam do zgłaszania kandydatur obywateli, spełniających wymogi określone w art. 158 § 1 i 3  oraz w art. 159 § 1 i 2  ustawy, na ławników sądowych w ramach prowadzonego naboru.
 
Zgłoszenia kandydatów na ławników  należy dokonać na „karcie zgłoszenia”, której wzór określa załącznik  do Rozporządzenia  Ministra Sprawiedliwości  z dnia 9  czerwca 2011 r. w sprawie  sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia  (Dz. U.  z 2011 r. Nr 121, poz. 693 z późn. zm.).
Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na „karcie zgłoszenia” należy obowiązkowo  dołączyć następujące  dokumenty  wymienione w art. 162 § 2-4 ustawy:
  1. informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby, opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia;
  2. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia;
  3. oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona, opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia;
  4. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017 r. o podstawowej opiece  zdrowotnej (Dz.U., z 2022 r. poz. 2527), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika, opatrzone datą nie wcześniejszą niż trzydzieści dni przed dniem zgłoszenia;
  5. dwa zdjęcia zgodne z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego;
  6. do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez stowarzyszenie, inną organizację społeczną lub zawodową, zarejestrowaną na podstawie przepisów prawa, dołącza się również aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji dotyczące tej organizacji, które to dokumenty powinny być opatrzone datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed dniem zgłoszenia;
  7. do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez obywateli dołącza się również listę osób zawierającą imię (imiona), nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdej z 50 ( pięćdziesięciu) osób zgłaszających kandydata. Osobą uprawnioną do składania wyjaśnień w sprawie zgłoszenia kandydata na ławnika jest osoba, której nazwisko zostało umieszczone jako pierwsze na liście.
 
Rada Gminy Lubawa będzie zasięgać informacji o kandydatach na ławników od Wojewódzkiego Komendanta Policji. 
 
OPŁATY:
Koszt opłaty za wydanie informacji z Krajowego Rejestru Karnego ponosi Skarb Państwa.
Koszt opłaty za wydanie aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpisu lub zaświadczenia z innego właściwego rejestru lub ewidencji ponosi Skarb Państwa.
Koszt opłaty za badanie  lekarskie i za wystawienie zaświadczenia lekarskiego ponosi kandydat na ławnika.
 
GDZIE  SKŁADAĆ  DOKUMENTY:
 
Karty zgłoszenia kandydata na ławnika sądowego wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami  można składać w Urzędzie Gminy Lubawa  z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73 ( Budynek „A”, pokój nr 6 -Referat Organizacyjno- Oświatowy) w dniach i w godzinach pracy Urzędu Gminy Lubawa tj.:
- poniedziałek                     – od 8:00 – do 16:00;
- od wtorku – do  piątku    – od 7:00 – do 15:00;
 Zgłoszenie kandydata (wraz z kompletem dokumentów ) można przesłać za pośrednictwem poczty  na adres: Urząd Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa  z dopiskiem „kandydat na ławnika” (decyduje data wpływu  do Rady Gminy Lubawa).
 
Zgłoszenia kandydatów, które  wpłyną  do Rady Gminy  Lubawa po upływie terminu tj. po 9 sierpnia 2024 r., a także  zgłoszenia, które nie spełniają wymogów formalnych, o których mowa w art. 162  § 2-5 ustawy pozostawia się bez  dalszego biegu.
 
Przywrócenie terminu do zgłoszenia kandydatów jest niedopuszczalne.
 
Druki dostępne są nieodpłatnie:
- w Urzędzie Gminy Lubawa  z siedzibą w Fijewie; Fijewo 73 p-ta 14-260 Lubawa;  ( budynek „A” pokój nr 6 );
-  oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa https://bip.gminalubawa.pl/ .
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Lubawa pod numerem  tel. (89) 645-54-18.
 
W związku z powyższym proszę o zgłaszanie  kandydatur, z uwzględnieniem kryteriów  wymienionych wyżej w nieprzekraczalnym terminie  do dnia 9 sierpnia 2024 r.
 
Przy przyjmowaniu zgłoszeń pracownicy nie dokonują ich weryfikacji.
 
 
WZORY DOKUMENTÓW:
 
Pliki do pobrania- Załączniki:
  1. karta zgłoszenia kandydata na ławnika sądowego;
  2. lista  osób zgłaszających kandydata na ławnika sądu powszechnego w naborze na kadencję 2024-2027 -  50 osób, obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy  dokonującej wyboru;
  3. wzory oświadczeń  kandydata na ławnika:
a) że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
b) oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był  pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona;
       4. wniosek do Krajowego Rejestru Karnego. 
 
 
 
Fijewo, dnia 11.07.2024 r.
                                                                                                                                              Przewodniczący
                          Rady Gminy Lubawa
                          /-/ Jan Laskowski
 
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Sontowska-Pałasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-17 11:40:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Sontowska-Pałasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-17 11:50:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Sontowska-Pałasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-17 12:01:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
76 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Lubawa w 2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Baczewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-12 12:14:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Deka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-12 12:16:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Deka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-12 12:22:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
154 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Lubawa podaje do publicznej wiadomości, iż przeznacza do sprzedaży działki stanowiące własność Gminy Lubawa, położone w obrębie geodezyjnym i miejscowości Rakowice.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolina Hołyszewska-Empel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-10 08:09:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karolina Hołyszewska-Empel
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-10 08:10:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karolina Hołyszewska-Empel
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-10 08:11:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
152 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Remont dachu kościoła parafialnego pw. św. Wawrzyńca w Rożentalu oraz konserwacja zewnętrznych drewnianych ścian kościoła

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nazwa przedmiotu zamówienia: Remont dachu kościoła parafialnego pw. św. Wawrzyńca w Rożentalu oraz konserwacja zewnętrznych drewnianych ścian kościoła.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych przy dachach kościoła polegających na: kompleksowej wymianę pokrycia dachowego, wymianie obróbek blacharskich miedzianych na nowe, przełożeniu rynien i rur spustowych miedzianych wraz z wymianą uszkodzonych elementów, wzmocnieniu konstrukcji dachu, wymianie instalacji odgromowej, wymianie gontu,
2) wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych drewnianych ścian kościoła, polegających na: impregnacji drewnianej elewacji, wymianie deski okapowej/wentylacyjnej, wymianie drewnianych żaluzji wentylacyjnych na wieży kościoła.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej tj. w Projekcie budowlanym Remontu Kościoła Rzymskokatolickiego p.w. św. Wawrzyńca w Rożentalu – Załącznik Nr 8 (8a-8m) do niniejszego zapytania ofertowego. Dołączony do
niniejszego zapytania ofertowego przedmiar stanowi jedynie dokument pomocniczy do przygotowania kosztorysu ofertowego robót budowlanych i prac konserwatorskich i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia.
2. Dokumentacja techniczna: projekt budowlany lub przedmiar mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej lub
przedmiarach pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi pozwoleniami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w w/w dokumentach oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez Wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z Zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie odpowiednich warunków osobom w nim przebywającym.
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest jako zadanie pn. Remont dachu kościoła parafialnego pw. św. Wawrzyńca w Rożentalu oraz konserwacja zewnętrznych drewnianych ścian kościoła współfinansowanego ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i Gminy Lubawa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Kalinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-02 09:07:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Zieliński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-02 09:21:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Zieliński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-02 09:21:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
265 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Naprawa i konserwacja zabytkowych sterczyn i wieży kościoła w Kazanicach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nazwa zamówienia:
Naprawa i konserwacja zabytkowych sterczyn i wieży kościoła w Kazanicach
1. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV)
      45000000-7: Roboty budowlane
      45453000-7: Roboty remontowe i renowacyjne                                                                              
      45453100-8: Roboty renowacyjne
2. Opis inwestycji zgodnie z wnioskiem złożonym do BGK:
Naprawa i konserwacja zabytkowych sterczyn i wieży kościoła w Kazanicach

Zadanie obejmie wykonanie prac na wieży kościoła w Kazanicach celem zatrzymania postępującej destrukcji (renowacja ścian i sterczyn zabezpieczy i utrwali cenną substancje zabytku) Prace konserwatorskie przy murach wymagają szeregu złożonych czynności z uwagi na postępującą degradację lica ceglanego. Wtórne cementowe spoiny powodują rozsadzanie ceglanych ścian kościoła podczas zmian temperatur związanych z porami roku. Powoduje to niszczenie zabytku w bardzo szybkim tempie. Ponadto zniszczone lico absorbuje wodę i w okresie zimowym postępuje dalsza destrukcja elewacji. Dodatkowo odpadające luźne części cegieł stwarzają niebezpieczeństwo wypadków dla osób uczęszczających do kościoła. Wykonanie zadania zabezpieczy, zachowa i utrwali cenną substancję zabytku. Poprawi stan techniczny kościoła oraz zwiększy bezpieczeństwo. Na terenie parafii św. Jakuba Apostoła w Kazanicach znajdują się dwa zabytkowe kościoły z XIV wieku, Od wielu lat lokalna społeczność podejmuje starania aby zachować te cenne artefakty naszej kultury i tradycji. Podjęto ogromny wysiłek konserwacji części ścian kościoła w Byszwałdzie oraz elementów ołtarza głównego w Kazanicach. Jednakże koszty konserwacji sterczyn i elewacji kościoła przekraczają możliwości finansowe naszej niewielkiej, bo liczącej zaledwie 1560 osób, wspólnoty parafialnej. W ostatnim czasie korozja sterczyn i elewacji budzi duży niepokój już nie tylko o sam zabytek ale również o bezpieczeństwo ludzi. W trosce o nasze dziedzictwo kultury jak i bezpieczeństwo ludzi zwracam się w imieniu całej naszej wspólnoty parafialnej o dofinansowanie niezbędnych prac.
3. Lokalizacja obiektu:  Kazanice 38, 14-229 Rożental
4. Szczegółowy zakres zamówienia  został określony w: Wytycznych Funkcjonalnych związanych z planowanym zamierzeniem inwestycyjnym pn. Naprawa i konserwacja zabytkowych sterczyn i wieży kościoła w Kazanicach - zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
5. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego lub patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych, pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.
6. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 02.12.2024r.                                   
Za zakończenie budowy uznaje się protokolarny, końcowy odbiór robót.
7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.  Oferta Wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona.
8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom, jeżeli spełnia wymagania określone w pkt V 1.1 i 1.3 .
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
10. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
11. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Kalinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-01 13:04:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Zieliński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-01 13:25:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Zieliński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-01 13:25:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
282 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w roku 2023 przez Rade Gminy Lubawa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Deka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-28 07:40:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Deka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-28 07:41:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Deka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-28 07:45:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
212 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »