ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 21
Data ogłoszenia
2023-03-13
Termin składania ofert / wniosków
2023-04-05 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kazanice
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 149.8 KiB)
  • SWZ (PDF, 319.4 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 126 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 103 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 97.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 107.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 106 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 94 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 97.5 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 100.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 100.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 353.6 KiB)
  • Projekt do pozwolenia na budowę (ZIP, 14.2 MiB)
  • Projekt techniczny (ZIP, 13 MiB)
  • SWIORB (ZIP, 4.2 MiB)
  • Przedmiary robót (ZIP, 332.4 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 127.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 132.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 146.1 KiB)
Lp 22
Data ogłoszenia
2023-01-27
Termin składania ofert / wniosków
2023-12-31 19:18:00
Tytuł zamówienia publicznego
Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 1 (PDF, 39.9 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 2 (PDF, 40 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 3 (PDF, 44.4 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 4 (PDF, 44.8 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 5 (PDF, 46.9 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 6 (PDF, 47.9 KiB)
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w Gminie Lubawa na rok 2023 wersja nr 7 (PDF, 46.9 KiB)
Lp 23
Data ogłoszenia
2022-11-29
Termin składania ofert / wniosków
2022-12-07 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w czterech miejscowościach na terenie Gminy Lubawa – uzupełnienie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 142.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 325.8 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 150 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 134.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 119.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 129.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 127.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 117.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 119.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 195.8 KiB)
  • Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 479.7 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 147.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 154.9 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 166.9 KiB)
Lp 24
Data ogłoszenia
2022-09-15
Termin składania ofert / wniosków
2022-09-28 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w czterech miejscowościach na terenie Gminy Lubawa
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 151.3 KiB)
  • SWZ (PDF, 360.6 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 159 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 135.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 120.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 130.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 128 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 118 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 120 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 207.9 KiB)
  • Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 167.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana 1 (PDF, 37.1 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 22.09.2022 (PDF, 2.1 MiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 151.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 178.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 195.4 KiB)
Lp 25
Data ogłoszenia
2022-08-09
Termin składania ofert / wniosków
2022-08-24 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa kontenera szatniowego na boisko sportowe w Sampławie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 139.3 KiB)
  • SWZ (PDF, 822.7 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 74.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 61.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 626.5 KiB)
  • Rzuty i elewacje (PDF, 731.7 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 18.08.2022 (PDF, 211.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 2 - 22.08.2022 (PDF, 212.8 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 116.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 131.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 147.2 KiB)
Lp 26
Data ogłoszenia
2022-07-26
Termin składania ofert / wniosków
2022-08-03 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 141.2 KiB)
  • SWZ (PDF, 824.5 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 74.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 61.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 605.8 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 429.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 432.4 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu (PDF, 144.6 KiB)
Lp 27
Data ogłoszenia
2022-07-13
Termin składania ofert / wniosków
2022-07-22 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 147.7 KiB)
  • SWZ (PDF, 728.5 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 76 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 51.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 47.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 465 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 424.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 437.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 453.2 KiB)
Lp 28
Data ogłoszenia
2022-07-05
Termin składania ofert / wniosków
2022-07-15 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa laptopów w ramach realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym na terenie Gminy Lubawa” – post. II
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 153.4 KiB)
  • SWZ (PDF, 763.9 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 206.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 181.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 175.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 186.5 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 184 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 172.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 176 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 542 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 499.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 11.07.2022 (PDF, 705 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana 1 - 12.07.2022 (PDF, 37.4 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 2 - 12.07.2022 (PDF, 680.9 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 462.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 477.3 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 178 KiB)
  • Informacja o wyborze - zmiana z 05.09.2022 (PDF, 177.8 KiB)
Lp 29
Data ogłoszenia
2022-06-02
Termin składania ofert / wniosków
2022-06-15 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa laptopów w ramach realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym na terenie Gminy Lubawa”
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 148.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 758.8 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 205 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 181.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOC, 175.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 186 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 183.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 172.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 176 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 542 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 477 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 07.06.2022 (PDF, 679.4 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 465.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 451.4 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu (PDF, 462.6 KiB)
Lp 30
Data ogłoszenia
2022-05-24
Termin składania ofert / wniosków
2022-06-10 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi gminnej Nr 147044N w msc. Mortęgi – post. II
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 152.5 KiB)
  • SWZ (PDF, 731.6 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 80.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu - NIEAKTUALNY (DOC, 55.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 51 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 61 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 59 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 47 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 51 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 55 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 52.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 601.6 KiB)
  • Dokumentacja geotechniczna (PDF, 5.2 MiB)
  • Projekt budowlany – branży drogowej (PDF, 18.9 MiB)
  • Projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 3.7 MiB)
  • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – branży drogowej (PDF, 9.1 MiB)
  • Przedmiar robót – branży drogowej NIEAKTUALNY (PDF, 138.5 KiB)
  • Projekt budowlany – kanał technologiczny (PDF, 3.5 MiB)
  • Projekt techniczny – kanał technologiczny (PDF, 1.3 MiB)
  • STWIORB – kanał technologiczny (PDF, 292.2 KiB)
  • Przedmiar robót – kanał technologiczny (PDF, 260 KiB)
  • Projekt zagospodarowania terenu – branża elektryczna (PDF, 7.1 MiB)
  • Projekt techniczny – branża elektryczna (PDF, 7.4 MiB)
  • STWIORB – branża elektryczna (PDF, 188.4 KiB)
  • Przedmiar robót – branża elektryczna (PDF, 55.8 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana 1 - 03.07.2022 (PDF, 39 KiB)
  • Modyfikacje treści SWZ 1 - 03.06.2022 (PDF, 607.9 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu - zmiana z 03.06.2022 (DOC, 66 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 07.06.2022 (PDF, 636.1 KiB)
  • Przedmiar robót – branży drogowej z 07.06.2022 (PDF, 138.1 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 427.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 435.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 451.3 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji