ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.900.000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2011 roku deficytu budżetu Gminy LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.900.000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2011 roku deficytu budżetu Gminy Lubawa

Szczegóły informacji

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.900.000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2011 roku deficytu budżetu Gminy Lubawa

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Wójt Gminy Lubawa

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 233818-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-08-18 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-08-18 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2011-08-05 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1.      Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na okres od miesiąca sierpnia 2011 r. do 1 grudnia 2018 r. w wysokości 2.900.000,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubawa w 2011 roku.
2.      Odsetki płatne miesięcznie począwszy od 1 września 2011 r.
3.      Kredyt uruchomiony w dwóch transzach:
a)      I transza – 7 dni od dnia zawarcia umowy – 1.500.000,00 zł
b)      II transza – 30 września 2011 r. – 1.400.000,00 zł
4.      Terminy spłaty rat kredytu miesięcznie począwszy od dnia 31 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2018 r.
5.      Odsetki naliczane są przez Kredytodawcę w okresach miesięcznych od kwoty zadłużenia.
6.      Oprocentowanie kredytu jest naliczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, obowiązującej w dniu kolejnego okresu odsetkowego, powiększonej o stałą marżę banku.
7.      Terminy spłaty kredytu: lata 2011 – 2018, w tym:
Data spłaty
Rata kredytu
 
Data spłaty
Rata kredytu
 
Data spłaty
Rata kredytu
2011-08-31
-
 
2012-01-31
36.500,00
 
2013-01-31
34.500,00
2011-09-30
-
 
2012-02-29
34.500,00
 
2013-02-28
34.500,00
2011-10-31
-
 
2012-04-02
34.500,00
 
2013-04-01
34.500,00
2011-11-30
-
 
2012-04-30
34.500,00
 
2013-04-30
34.500,00
2011-12-31
-
 
2012-05-31
34.500,00
 
2013-05-31
34.500,00
 
 
 
2012-07-02
34.500,00
 
2013-07-01
34.500,00
 
 
 
2012-07-31
34.500,00
 
2013-07-31
34.500,00
 
 
 
2012-08-31
34.500,00
 
2013-09-02
34.500,00
 
 
 
2012-10-01
34.500,00
 
2013-09-30
34.500,00
 
 
 
2012-10-31
34.500,00
 
2013-10-31
34.500,00
 
 
 
2012-11-30
34.500,00
 
2013-12-02
34.500,00
 
 
 
2012-12-31
34.500,00
 
2013-12-31
34.500,00
 
 
 
 
 
 
 
 
Data spłaty
Rata kredytu
 
Data spłaty
Rata kredytu
 
Data spłaty
Rata kredytu
2014-01-31
34.500,00
 
2015-02-02
34.500,00
 
2016-02-01
34.500,00
2014-02-28
34.500,00
 
2015-03-02
34.500,00
 
2016-02-29
34.500,00
2014-03-31
34.500,00
 
2015-03-31
34.500,00
 
2016-03-31
34.500,00
2014-04-30
34.500,00
 
2015-04-30
34.500,00
 
2016-05-02
34.500,00
2014-06-02
34.500,00
 
2015-06-01
34.500,00
 
2016-05-31
34.500,00
2014-06-30
34.500,00
 
2015-06-30
34.500,00
 
2016-06-30
34.500,00
2014-07-31
34.500,00
 
2015-07-31
34.500,00
 
2016-08-01
34.500,00
2014-09-01
34.500,00
 
2015-08-31
34.500,00
 
2016-08-31
34.500,00
2014-09-30
34.500,00
 
2015-09-30
34.500,00
 
2016-09-30
34.500,00
2014-10-31
34.500,00
 
2015-11-02
34.500,00
 
2016-10-31
34.500,00
2014-12-01
34.500,00
 
2015-11-30
34.500,00
 
2016-11-30
34.500,00
2014-12-31
34.500,00
 
2015-12-31
34.500,00
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Data spłaty
Rata kredytu
 
Data spłaty
Rata kredytu
 
 
 
2017-01-02
34.500,00
 
2018-01-01
34.500,00
 
 
 
2017-01-31
34.500,00
 
2018-01-31
34.500,00
 
 
 
2017-02-28
34.500,00
 
2018-02-28
34.500,00
 
 
 
2017-03-31
34.500,00
 
2018-04-02
34.500,00
 
 
 
2017-05-01
34.500,00
 
2018-04-30
34.500,00
 
 
 
2017-05-31
34.500,00
 
2018-05-31
34.500,00
 
 
 
2017-06-30
34.500,00
 
2018-07-02
34.500,00
 
 
 
2017-07-31
34.500,00
 
2018-07-31
34.500,00
 
 
 
2017-08-31
34.500,00
 
2018-08-31
34.500,00
 
 
 
2017-10-02
34.500,00
 
2018-10-01
34.500,00
 
 
 
2017-10-31
34.500,00
 
2018-10-31
34.500,00
 
 
 
2017-11-30
34.500,00
 
2018-11-30
34.500,00
 
 
 
 
 
 
2018-12-31
34.500,00
 
 
 
8.      Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. Naliczanie odsetek dokonuje się w miesięcznych okresach i o ich wysokościach należy poinformować Kredytobiorcę. Odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne po zakończeniu miesiąca w terminie 7 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej (informacji) o wysokości naliczonych odsetek przy czym:
1)      pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca,
2)      kolejne miesięczne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego,
3)      ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu.
9.      Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
10. Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, obowiązującej na każdy pierwszy dzień okresu odsetkowego, (publikowanej w internetowym serwisie informacyjnym Reuters o godz.11.00) powiększonej (+) / pomniejszonej (-) o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. W przypadku gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu. Jeżeli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota niebędąca dniem świątecznym stosuje się stawkę WIBOR z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego pierwszy dzień okresu odsetkowego.
11. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycje na piśmie.
12. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane.
13. Nie dopuszcza się wyszczególniania w ofercie dodatkowych elementów kosztowych.
14. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty:
1)      sprawozdanie Rb–NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2008 – załącznik Nr 5,
2)      sprawozdanie Rb–NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 – załącznik Nr 6,
3)      sprawozdanie Rb–NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010 – załącznik Nr 7,
4)      sprawozdanie Rb–NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011 – załącznik Nr 8,
5)      sprawozdanie Rb–27S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2008 i zbiorczo – załącznik Nr 9,
6)      sprawozdanie Rb–27S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 i zbiorczo – załącznik Nr 10,
7)      sprawozdanie Rb–27S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010 i zbiorczo – załącznik Nr 11,
8)      sprawozdanie Rb–27S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011 i zbiorczo – załącznik Nr 12,
9)      sprawozdanie Rb–28S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2008 i zbiorczo – załącznik Nr 13,
10) sprawozdanie Rb–28S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 i zbiorczo – załącznik Nr 14,
11) sprawozdanie Rb–28S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010 i zbiorczo – załącznik Nr 15,
12) sprawozdanie Rb–28S miesięczne / roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2011 i zbiorczo – załącznik Nr 16,
13) sprawozdanie Rb–N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2008 – załącznik Nr 17,
14) sprawozdanie Rb–N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 – załącznik Nr 18,
15) sprawozdanie Rb–N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2010 roku – załącznik Nr 19,
16) sprawozdanie Rb–N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2011 roku – załącznik Nr 20,
17) sprawozdanie Rb–Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2008 – załącznik Nr 21,
18) sprawozdanie Rb–Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 – załącznik Nr 22,
19) sprawozdanie Rb–Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na koniec IV kwartału 2010 roku – załącznik Nr 23,
20) sprawozdanie Rb–Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na koniec II kwartału 2011 roku – załącznik Nr 24,
21) uchwała Nr RIO.IV-0120-75/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 9 kwietnia 2010 r. w sprawie pozytywnej opinii przedłożonego przez Wójta Gminy Lubawa sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lubawa za 2009 rok – załącznik Nr 25,
22) uchwała Nr RIO.IV-0120-102/010 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 15 kwietnia 2010 r. dotycząca zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Lubawa w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Lubawa z tytułu wykonania budżetu za 2009 rok – załącznik Nr 26,
23) uchwała Nr XXXVII/206/10 Rady Gminy Lubawa z dnia 29 kwietnia 2010 r. w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za rok 2009 – załącznik Nr 27,
24) uchwała RIO.VIII-0120-95/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Lubawa sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za rok 2010 – załącznik Nr 28,
25) uchwała Nr RIO.IV-0120-173/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 27 maja 2011 r. w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Lubawa w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Lubawa za 2010 rok – załącznik Nr 29,
26) uchwała Nr VIII/43/11 Rady Gminy Lubawa z dnia 30 czerwca 2011 r. w zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lubawa za 2010 rok – załącznik Nr 30,
27) uchwała Nr VIII/44/11 Rady Gminy Lubawa z dnia 30 czerwca 2011 r. w udzielenia Wójtowi Gminy Lubawa absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Lubawa za 2010 rok – załącznik Nr 31,
28) uchwała Nr RIO.IV-0120-301/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 07 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Lubawa projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok – załącznik Nr 32,
29) uchwała Nr RIO.IV-0120-302/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 07 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Lubawa na 2011 rok – załącznik Nr 33,
30) uchwała Nr RIO.IV-0120-303/10 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 07 grudnia 2010 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Lubawa projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011 – 2020 – załącznik Nr 34,
31) uchwała Nr VIII/47/11 Rady Gminy Lubawa z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubawa – załącznik Nr 35,
32) uchwała Nr RIO.IV-0120/224/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 28 lipca 2011 r. w sprawie wydania opinii dotyczącej możliwości spłaty kredytu w kwocie 2.900.000,- zł przez Gminę Lubawa – załącznik Nr 36,
33) decyzja o nadaniu Numeru Identyfikacji Podatkowej Gminie Lubawa – załącznik Nr 37,
34) decyzja o nadaniu Numeru Identyfikacji Podatkowej Urzędowi Gminy Lubawa – załącznik Nr 38,
35) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON Gminy Lubawa – załącznik Nr 39,
36) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON Urzędu Gminy Lubawa – załącznik Nr 40,
37) potwierdzenie objęcia funkcji Wójta – załącznik Nr 41,
38) zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Lubawa – załącznik Nr 42,
39) uchwała Nr XIX/107/04 Rady Gminy Lubawa z dnia 30 września 2004 r. w sprawie powołania Skarbnika Gminy Lubawa – załącznik Nr 43,
15. Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców.
16. Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że:
1)      nie dopuszcza przedstawienia w przetargu własnych projektów umów,
2)      nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców bowiem Zamawiający dostarczył w SWIZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SWIZ,
3)      sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lubawa za poszczególne lata są dostępne na stronie www.bip.gminalubawa.pl w zakładce „Majątek i finanse”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Zieliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-05 19:19:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-05 21:53:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-19 16:06:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
964 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony