ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii cieplnej do wybranych obiektów użyteczności publicznej w Gminie LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii cieplnej do wybranych obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubawa

Szczegóły informacji

Dostawa energii cieplnej do wybranych obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubawa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Lubawa

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 145468-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-06-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-06-26 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-06-16 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do 2 kotłowni zlokalizowanych w:
1.1 Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach, Grabowo 116, 14-229 Rożental - OBIEKT 1
1.2 Zespół Szkół w Kazanicach, Kazanice 83A, 14-229 Rożental - OBIEKT 2
poprzedzone modernizacją każdej z przedmiotowych kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo w postaci pelletu drewnianego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie modernizacje, w tym wykonywanie koniecznych prac modernizacyjnych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
1. W zakres dostaw wchodzi:
1.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni mającej na celu:
1.1.1 Demontaż jednego kotła parowego z jego pełną utylizacją i przekazaniem stosownych dokumentów Zamawiającemu (dokument potwierdzający likwidację materiałów niebezpiecznych oraz rozliczenie uzyskanej kwoty zezłomowania pomniejszoną o koszt utylizacji, transportu i wyniesienia elementów rozbiórkowych z pomieszczeń kotłowni do środka transportu należy przekazać Zamawiającemu)
1.1.2 Montaż nowego kotła na paliwo w postaci pelletu drewnianego o mocy 180kW z przyłączeniem go do istniejącej instalacji wewnętrznej.
1.1.3 Wykonanie jednego przewodu spalinowego.
1.1.4 Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem w postaci pelletu drewnianego;
1.1.5 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo w postaci pelletu drewnianego oraz adaptacja istniejących pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego do magazynowania pelletu drewnianego;
1.1.6 Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń.
Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę.
Po zakończeniu realizacji umowy urządzenia zamontowane w ramach modernizacji staną się własnością Zamawiającego.

1.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja każdej z przedmiotowych kotłowni c.o., w tym:
1.2.1 obsługa kotłów c.o. oraz urządzeń towarzyszących – pompy wodne, odstojniki i inne;
1.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni;
1.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem;
1.2.4 bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego);
1.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.;
1.2.6 przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni;
1.2.7 systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni.
1.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającą ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia każdej z przedmiotowych kotłowni wraz z wyposażeniem w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
3. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki).
4. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego
i prawidłowego użytkowania.
5. Koszty osobowe obsługi każdej z przedmiotowych kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej każdej z przedmiotowych kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba do kontaktu: Mariusz Kowalkowski.
7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania.
8. Przekazanie pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych.
9. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę do przetargu.
10. Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 09.30.00.00-2 Dostawa energii cieplnej
50.53.11.00-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
12. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
14. W ramach postępowania nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
15. Zamówienie nie jest realizowane w ramach umowy ramowej.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony