ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych

Szczegóły informacji

Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Lubawa

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 106504-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-05-15 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-05-15 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-05-07 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1.       Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
2.       Gmina Lubawa oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY LUBAWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH. Obowiązkiem wybranegoWykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, a w przypadku umów kompleksowych również świadczenia usług dystrybucji oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 4.2).
3.       Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek:

  •  Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Złotowie
  • Szkoła Podstawowa w Byszwałdzie
  • Szkoła Podstawowa w Rumienicy
  • Szkoła Podstawowa w Tuszewie
  • Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach
  • Zespół Szkół w Kazanicach
  • Zespół Szkół w Prątnicy
  • Zespół Szkół w Sampławie
  • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rożentalu
4.       Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ:
1)      Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r. wynosi 1 462 817,00 kWh.
2)      Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 4.2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (dotyczy umów kompleksowych), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
5.       Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny (z wyłączeniem czterech punktu poboru, który ma zawartą Umowę kompleksową z ENERGA Obrót S.A.). Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej w przypadku punktów poboru, dla których zmiana sprzedawcy ma miejsce po raz kolejny jest Szczecińska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. Szczegółowe informacje zawarte zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznikach nr 4.1 i 4.2 do SIWZ.
6.       Informacja dotycząca składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.       Informacja dotycząca składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8.       Informacja dotycząca udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Wspólny Słownik zamówień CPV
09000000-3
– produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Zieliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-07 10:43:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-07 13:03:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-05-19 15:08:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
653 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony