ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Lubawa”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Lubawa”

Szczegóły informacji

Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. „Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Lubawa”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Lubawa

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 37568-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-02-27 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-02-27 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-02-19 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1.     Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia 9 oddziałów przedszkolnych w tym w zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni.
2.    
W zakres realizacji zamówienia wchodzi wyposażenie opisane szczegółowo w zał. nr 6 do SIWZ.
3.    
Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się:
a)    
zaoferować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zgodny z polskimi i europejskimi normami,
b)   
podzielić zaoferowane pomoce dydaktyczne na pakiety wskazane w zał. nr 6 do SIWZ tj. na oddziały przedszkolne w poszczególnych szkołach,
c)    
dostarczyć przedmiot zamówienia do oddziałów przedszkolnych wymienionych zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ.
4.    
Ilekroć w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne.
5.    
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą podobne pod względem:
1)    
gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości),
2)    
charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
3)    
charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4)    
parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
5)    
parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6.    
Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia (np. dla programów komputerowych) rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami (aplikacjami) Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego lub produktu równoważnego.
7.    
W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie określone w SIWZ (np. w przypadku oferowania oprogramowania równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 3 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia na okres co najmniej 7 dni oprogramowania oferowanego przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy wg niżej przedstawionych warunków:
a)    
testowanie zaoferowanego oprogramowania przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby z firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy),
b)   
Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania oprogramowania osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty,
c)    
przedmiotem testów będzie oprogramowanie, identyczne z zaoferowanym przez Wykonawcę, oprogramowanie to będzie w dalszym postępowaniu traktowane jako wzorcowe.
8.    
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do Zamawiającego. Dostawy będą możliwe w dni powszednie (od poniedziałku do piątku). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem.
9.    
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć, wymienić towar na nowy, wolny od wad.
10. 
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Zieliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-19 11:40:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-19 12:56:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-02 15:45:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
650 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony