ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or.111.1.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or.111.1.2014

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Samodzielne stanowisko pracy ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ochrony przeciwpożarowej

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy

Data udostępnienia: 2014-04-03

Ogłoszono dnia: 2014-04-03 przez Barbara Breńska-Leliwa

Termin składania dokumentów: 2014-04-18 00:00:00

Nr ogłoszenia: Or.111.1.2014

Zlecający: Wójt Gminy Lubawa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
   (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) tj:
 a) posiadać obywatelstwo polskie ;
 b) posiadać  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
 c) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
 d) nie być  skazanym  prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne   
    przestępstwo skarbowe;
 e) cieszyć  się  nieposzlakowaną opinią ;                                                                               
 f) posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym          
   odpowiedniej specjalności (np.: studia na kierunku  Bezpieczeństwo narodowe lub wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe   
   lub studia  wojskowe) – umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku ;
 g) posiadać dobrą znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego  i finansów publicznych, zarządzania kryzysowego i   
     stanu klęski żywiołowej, spraw obronnych, z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność- całodobowe dyżury  w sytuacji uruchomienia stałego dyżuru;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie: aplikacji biurowych, edytora tekstu,
  poczty elektronicznej;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ;
- umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
- rzetelność, komunikatywność, sumienność, skrupulatność, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność
  i kreatywność w działaniu;
- prawo jazdy kat. B ;
- wskazane byłoby posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd
  Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

I. z zakresu zarządzania kryzysowego :
- monitorowanie, reagowanie i usuwanie skutków zagrożeń na terenie gminy ;
- zarządzanie, organizowanie  i prowadzenie szkoleń ,ćwiczeń i treningów;
- realizowanie zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej ;
- prowadzenie  spraw gminnego centrum zarządzania kryzysowego:
- całodobowe alarmowanie członków gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, a w sytuacjach kryzysowych organizowanie   
  całodobowego dyżuru, w celu zapewnienia przepływu informacji oraz dokumentowania prowadzonych czynności;
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej;
-  nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności ;
- współpraca z podmiotami realizującymi monitoring środowiska ;
- współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne;
- realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższenia gotowości obronnej państwa;
- prowadzenie spraw związanych z ogłoszeniem i odwoływaniem  pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego ;
-  z zakresu planowania cywilnego :
- przygotowywanie  gminnego planu zarządzania kryzysowego i realizacja jego zaleceń;
- przygotowywanie struktur uruchamianych w sytuacjach kryzysowych ;
- przygotowanie i utrzymanie zasobów niezbędnych do wykonywania zadań ujętych w planie zarządzania kryzysowego ;
- utrzymywanie baz danych niezbędnych w procesie zarządzania  kryzysowego ;
- przygotowywanie rozwiązań na wypadek zniszczenia lub zakłócenia funkcjonowania infrastruktury krytycznej;
- zapewnienie spójności między planami zarządzania kryzysowego, a innymi planami sporządzanymi  w tym zakresie przez
  właściwe organy administracji publicznej, których obowiązek wykonania wynika z odrębnych przepisów;

II.  z zakresu obrony cywilnej :

- przygotowywanie ochrony budynku lub lokalu mieszkalnego oraz mienia osobistego i indywidualnego;
- zabezpieczanie własnych źródeł wody pitnej i środków spożywczych przed zanieczyszczeniem lub skażeniem;
- utrzymanie i konserwacja posiadanego oraz przydzielonego sprzętu i środków ochrony;
- zabezpieczanie inżynieryjno-techniczne: budowli ochronnych, zakładów pracy, zabezpieczenia w wodę i energię   
  elektryczną;
- dokonywanie systematycznej oceny stanu przygotowań OC.

III. z  zakresu spraw obronnych :
- opracowywanie i prowadzenie stałej aktualizacji dokumentacji oraz realizacji zadań z zakresu spraw obronnych,
  a w szczególności: regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas „W”, dokumentacji Stałego Dyżuru, podwyższenia gotowości   
  obronnej, rocznych planów realizacji zadań obronnych, dokumentacji Akcji Kurierskiej;
- przeprowadzenie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenie ewidencji   wojskowej ;
- prowadzenie rejestru osób poszukiwanych, które nie zgłosiły się do rejestracji i kwalifikacji wojskowej.

IV. z zakresu ochrony przeciwpożarowej:
- opracowywanie potrzeb wodnych do celów gaśniczych;
- prowadzenie działań zmierzających do zapewnienia ochotniczym strażom pożarnym środków alarmowania i łączności,   
  zaplecza technicznego  oraz sprzętu do etatowego wyposażenia jednostek wg kategorii
- prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych;
- przyjmowanie zgłoszeń o powołaniu nowych jednostek OSP;
- rejestrowanie Ochotniczych Straży Pożarnych.

V. z zakresu ochrony informacji niejawnych:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych;
- zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, na których są wytwarzane
  przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne;
-  kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1.Pełny wymiar czasu pracy.
2.Pierwsza umowa o pracę na czas określony , z możliwością   zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
3.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas    
   określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego    
   pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika .
4.rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę;

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty :
1.podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
2.list motywacyjny;
3.życiorys zawodowy – curriculum vitae(CV);
4.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie  (druk do pobrania);
5.kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie;
6.kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,   posiadane    
  kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych
  (oryginały dokumentów do wglądu);
7.opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
8.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z   oskarżenia    
  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowego (druk do pobrania) lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru   Karnego,
9.oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 
  (druk do pobrania )
10.w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię        
    dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia,
    o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
    (Dz.U. Nr 223, poz. 1458  z późn.zm.)
11.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „ Wyrażam zgodę na           
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
   procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
   (Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.);

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-04-18 00:00:00
b. Sposób:
Za pośrednictwem poczty na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ochrony
przeciwpożarowej
” wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata: imię i nazwisko adres zamieszkania i numer
telefonu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2014 roku (piątek) do godziny 15,00.   
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty) należy składać :
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa (pokój Nr 6) ;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie,
Fijewo 73,
p-ta 14-260 Lubawa;
tel.(0–89) 645-54-10; fax (0–89) 645-54-14 lub 645-54-15
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73
- miejsce wykonywania pracy znajduje się  w budynku „B” (w podwórzu) na parterze niskim – zejście po schodach,
- brak windy w budynku, (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową);
- toaleta usytuowana na parterze – wejście po schodach;
- prowadzenie czynności kontrolnych poza siedzibą Urzędu (wyjazdy w obszarze gminy, sporadycznie poza gminę);
- charakter stanowiska pracy:  bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin
  dziennie, duża samodzielność, częsty kontakt z interesantami, szkolenia, w sytuacjach uruchomienia stałego
  dyżuru – praca po godzinach oraz w dniach wolnych od pracy.

VII. Informacje dodatkowe:

- aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane
 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu);
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny  muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich
  poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w   ogłoszeniu

Komisja Konkursowa może zaprosić na rozmowy kwalifikacyjne (powiadomienie telefoniczne lub e-mailem);
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery  
  zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.);
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy  

Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń  

Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73.
- złożone przez uczestników dokumenty (oferty) należy odebrać w terminie 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o  
  wynikach naboru. Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie (protokolarnie) zniszczone. Złożone  
 dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane kandydatom.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-03 09:42:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-03 12:03:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-05-09 10:53:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4700 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony