ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or. 111.1.2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or. 111.1.2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor/podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej,Inwestycji i Zamówień Publicznych

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2012-08-29

Ogłoszono dnia: 2012-08-29 przez Barbara Breńska-Leliwa

Termin składania dokumentów: 2012-09-11 00:00:00

Nr ogłoszenia: Or. 111.1.2012

Zlecający: Wójt Gminy Lubawa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie wyższe techniczne ;
2.obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej
   albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych
   lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
   Rzeczypospolitej Polskiej, osoba posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną
   dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ;
4.nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
   publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;
5.nieposzlakowana opinia ;
6.posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku ;
b. Wymagania dodatkowe:
1.znajomość przepisów dotyczących :
  • funkcjonowania samorządu terytorialnego ;
  • prawa budowlanego ,
  • planowania i zagospodarowania przestrzennego;
  • gospodarki komunalnej ;
  • Prawa Zamówień Publicznych ;
  • Kodeksu Postępowania Administracyjnego ;
  • finansów publicznych ;
  • prawa geodezyjnego i kartograficznego ;
  • prawa ochrony środowiska ;
  • odpadów ;
  • zapobiegania szkodom w środowisku i ich naprawie ;
  • utrzymania czystości i porządku w gminach ;
  • ochrony zabytków i opieki nad zabytkami ;
  • zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków ;
  • prawa energetycznego ;
  • ochrony i kształtowania środowiska ;
  • udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
    środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ;
2.umiejętność sporządzania i analizowania kosztorysów inwestorskich , rozliczania zużycia
   materiałów , czytania projektów budowlanych ;
3.bardzo dobra znajomość obsługi komputera , w szczególności w zakresie : aplikacji
   biurowych, edytora tekstu, poczty elektronicznej i internetu , umiejętność obsługi urządzeń
   biurowych ;
4.umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność sumienność, skrupulatność,
   kreatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność w działaniu, umiejętność pracy
   w zespole ;
5.umiejętność organizowania stanowiska pracy;
6.prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie inwestycji komunalnych ;
2.Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących istniejącej zabudowy ;
3.Przygotowywanie planu remontów gminnych budynków ;
4.Organizowanie wykonawstwa inwestycji i remontów ;
5.Kontrolowanie robót remontowych ;
6.Udział w opracowywaniu i realizacji planów remontowych ;
7.Bezpośrednia kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu
   budownictwa i zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego;
8.Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo
   zamówień publicznych ;
9.Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji w ramach inicjatyw lokalnych, w zakresie
   wznoszenia budynków ( szacowanie kosztów, ocena dokumentacji)
10.Zaopatrywanie zadań inwestycyjnych w niezbędną dokumentację formalno-prawną
     (zgłoszenia, pozwolenia, odbiory);
11.Nadzór nad opracowywaną dokumentacją projektową i kosztorysową ;
12.Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej z zakresu budownictwa;
13.Sprawdzanie ofert przetargowych z zakresu budownictwa ;
14.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek gminnych obiektów budowlanych i zapewnienie
      odpowiedniej częstotliwości przeglądów ;
15.Nadzór nad systemem zarządzania gospodarką odpadami komunalnymi na terenie gminy
 – coroczna analiza stanu gospodarki odpadami w szczególności udział w opracowaniu uchwał
    z tego zakresu,
16.Przedkładanie marszałkowi województwa informacji o występowaniu substancji stwarzających
     szczególne zagrożenie dla środowiska,
17.Zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych o dokumentach zawierających
     informacje o środowisku i jego ochronie,
18.Przygotowanie projektu opinii dotyczącej projektu decyzji Starosty lub Marszałka
      województwa zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi ,
19.Ustalanie numerów porządkowych oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości,
      ulic i adresów,
20.Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
21.Sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej
22.Pośredniczenie w przygotowaniu decyzji :
  • o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • o warunkach zabudowy
  • oraz prowadzeniu ich rejestru
23.Prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie
24.Udział – współpraca przy sporządzaniu :
   • stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy
   • miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
25.Nadzór nad zaopatrzeniem w energię elektryczną w tym oświetlenie uliczne.
26.Przygotowywanie projektów pism , wniosków , sprawozdań i innych dokumentów dotyczących
wykonywanych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa ;
- miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze ;
- prowadzenie czynności kontrolnych poza siedzibą Urzędu (wyjazdy w obszarze gminy ,
sporadycznie poza gminę) ;
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu ;
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku ;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie ;
- praca w zespole ;
- szkolenia

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubawa w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

1.list motywacyjny i życiorys zawodowy – curriculum vitae (CV);
2.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  (druk do pobrania ) ;
3.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ;
4.kopie zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe ,
   posiadane kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz
   znajomość języków obcych,
5.opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
6.kopie posiadanych referencji i opinii;
7.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z
   uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
   pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) ;
8.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ( w przypadku osoby będącej obywatelem państwa
   Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie
   umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
   zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – kopia dokumentu potwierdzającego
   posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej);
9.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
   przestępstwo ścigane z oskarżenia pulicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie
   toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
10.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
      praw publicznych ;
11.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści
   :”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29
    sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z
    póź.zm.) ;
12.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy
     z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z
     późn.zm.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
      niepełnosprawność .
13.wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie
      przez kandydata .

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-09-11 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie :
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260
   Lubawa (pokój Nr 6 ;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do
  podpisu elektronicznego ;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu w z dopiskiem : „ Dotyczy naboru na stanowisko
  Inspektora/podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień
  Publicznych ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 września 2012 roku (wtorek) do godziny  15,00
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, lub po wyżej określonym terminie nie będą
   rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) ;
- w przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie
  załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one
  komisyjnie zniszczone ;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie maj ą prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich
  danych osobowych oraz ich poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
   określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub droga elektroniczną o
   terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji .;
- osoby , które nie spełniają wymagań formalnych , nie będą informowane ;
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lubawa Fijewo 73, (pokój Nr 6)14-260 Lubawa

VII. Informacje dodatkowe:

- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu
  Gminy Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy
  www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73;
- dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Lubawa zostaną
  dołączone do jego akt osobowych ;
- złożone przez uczestników dokumenty należy odebrać w terminie 14 dni od dnia
  upowszechnienia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną
  protokolarnie zniszczone.Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego
przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-29 11:38:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-29 12:46:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-09 12:36:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4618 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony