ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or.2110.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or.2110.1.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze ds. finansowo-podatkowych

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowo-Podatkowy

Data udostępnienia: 2021-04-13

Ogłoszono dnia: 2021-04-13

Termin składania dokumentów: 2021-04-23 15:00:00

Nr ogłoszenia: Or.2110.1.2021

Zlecający: Wójt Gminy Lubawa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).
  1. ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  2. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. posiada wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie.
  4. minimum 3 letni staż pracy;
  5. znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ordynacji podatkowej, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (brak przeciwwskazań  do wykonywania pracy  na wskazanym stanowisku).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w obsłudze interesantów;
  2. wysoka kultura osobista, obowiązkowość, dyskrecja,  rzetelność, dyspozycyjność;
  3. zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji;
  4. odporność na stres;
  5. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie: aplikacji biurowych, edytora tekstu, poczty elektronicznej;
  6. umiejętność skutecznej komunikacji, organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
  7. znajomość struktury organizacyjnej urzędu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.  W zakresie prowadzenia rachunkowości zobowiązań pieniężnych, a w szczególności:
a) ewidencji przypisów i odpisów,
b) przyjmowanie i prowadzenie ewidencji należności podatkowych  i opłat:
- podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych,
- podatku rolnego od osób fizycznych i prawnych,
- podatku leśnego od osób fizycznych i prawnych,
- czynszów za grunty gminne,
- opłaty z tytułu wieczystego użytkowania,
- podatku od posiadania psów.
c) ewidencji wpłat i zwrotów,
d) kontroli realizacji zobowiązań pieniężnych (wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych),
e) likwidacji nadpłat,
f) rozliczanie okresowych wpłat na rzecz budżetu i pozostałych wierzycieli,
g) rozliczeń sołtysów i inkasent,
h) obliczanie wynagrodzeń za inkaso sołeckie,
i)   przygotowywanie i ewidencja tytułów wykonawczych,
j)   ewidencji wpłat czynszu za lokale mieszkalne i użytkowe,
k)  załatwianie spraw w zakresie umarzania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Lubawa lub jej jednostkom podległym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazanie organu do tego uprawnionego,
l)   składanie wniosku do Sądu Rejonowego Wydział Ksiąg Wieczystych o ustanowienie hipoteki przymusowej na rzecz Gminy Lubawa na nieruchomości dłużnika.
2.    W zakresie podatku od środków transportowych:
a) prowadzenie ewidencji środków transportowych, co do których jest ustalony podatek,
b) dokonywanie wymiaru opłaty od środków transportowych osobom, które nie uiściły jej bez wezwania,
c) prowadzenie rejestru przypisów i odpisów,
d) przygotowanie projektu uchwał w sprawie obniżenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
        3. Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach i należnościach nie podatkowych oraz prowadzenie stosownej ewidencji i rejestrów w tych sprawach.
        4. W zakresie wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi:
- przygotowywanie projektu zezwoleń i cofnięć (decyzji) na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży oddzielnie na następujące rodzaje napojów alkoholowych:
a) do 4,5% zawartości alkoholu oraz na piwo,
b) powyżej 4,5% do 18% zawartości alkoholu(z wyjątkiem piwa),
c) powyżej 18% zawartości alkoholu,
- przygotowywanie projektu jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcom posiadającym zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych oraz jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych,
-    przygotowywanie projektu uchwał rady gminy określających dla terenu gminy liczbę punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży jak i w miejscu sprzedaży,
-    przygotowywanie projektu uchwał rady gminy określających zasady usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,
-    udostępnianie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających  z zezwolenia które otrzymał przedsiębiorca lub inny podmiot.
       5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez swoich przełożonych wynikających z charakteru wykonywanej pracy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
  1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73.
  2. Miejsce wykonywania pracy znajduje się  w budynku „A” na piętrze – wejście  po schodach.
  3. Brak windy w budynku, (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową).
  4. Charakter stanowiska pracy:  praca jednozmianowa, bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częsty kontakt z interesantami.
  5. Stanowisko pracy wyposażone jest w niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
  2. list motywacyjny;
  3. życiorys zawodowy – curriculum vitae (CV);
  4. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z dokładnym opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
  5. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie;
  6. kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń  oraz innych dokumentów potwierdzających  doświadczenie zawodowe, posiadane  kwalifikacje, ukończone  kursy, szkolenia, umiejętności i referencje (oryginały dokumentów do wglądu);
  7. oświadczenie kandydata, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowego oraz czy nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
  8. oświadczenie kandydata, o posiadaniu  pełnej zdolność do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań  do wykonywania pracy  na wskazanym stanowisku- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  10. w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych);
  11. oświadczenie kandydata  o  zapoznaniu się  z klauzulą informacyjną o  przetwarzaniu  danych osobowych  kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie- (RODO), stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-04-23 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty) należy składać w zamkniętej kopercie  z dopiskiem: Nabór  na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo-podatkowych 
             wraz  z podaniem danych kontaktowych kandydata
  • do skrzynki podawczej w budynku B Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, 14-260 Lubawa;
  • pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl  w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;
  • lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu  Gminy Lubawa,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 kwietnia 2021 roku (piątek) do godziny 15:00.
c. Miejsce:
  • Urząd Gminy Lubawa z siedzibą  w Fijewie, Fijewo 73, 14-260 Lubawa

VII. Informacje dodatkowe:

 Informacje dodatkowe :
  • aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie (decyduje data faktycznego  wpływu  oferty do Urzędu, a nie data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane;
  • wymagane oświadczenia, życiorys i list motywach  muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata;
  • osoby ubiegające się  o zatrudnienie  mają prawo  do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych  osobowych  oraz ich poprawiania;
  • osoby  zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu Komisja Rekrutacyjna może zaprosić  na rozmowy  kwalifikacyjne (powiadomienie: telefoniczne  lub e-mailem);
  • informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa  http://www.bip.gminalubawa.pl/ oraz  na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73 .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Sontowska-Pałasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-13 14:15:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Sontowska-Pałasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-13 14:24:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Sontowska-Pałasz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-06 13:34:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1567 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony