ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or.2110.1/11Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or.2110.1/11

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektora ds. budownictwa

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2011-06-16

Ogłoszono dnia: 2011-06-16 przez Barbara Breńska-Leliwa

Termin składania dokumentów: 2011-07-01 00:00:00

Nr ogłoszenia: Or.2110.1/11

Zlecający: Wójt Gminy Lubawa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach                                                 samorządowych (Dz.U, z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) tj:
  1. posiada obywatelstwo polskie;
  2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych
  3. korzysta z pełni praw publicznych;
  4. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  6.posiada wykształcenie wyższe techniczne (budowlane,drogowe itp.)
  7.pożądana dobra praktyczna znajomość obsługi komputera;
  8.posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie nadanym stanowisku;
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów dotyczących:
  a) funkcjonowania samorządu gminy;
  b) z zakresu prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarki komunalnej;
  c) z zakresu Prawa Zamówień Publicznych;
  d) Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  e) O finansach publicznych;
2. umiejętność sporządzania i analizowania kosztorysów inwestorskich, rozliczania zużycia materiałów, czytania projektów budowlanych;
3. umiejętność pracy w zespole;
4. umiejętność organizowania stanowiska pracy;
5. samodzielność, odpowiedzialność i kreatywność w działaniu;
6. prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie inwestycji komunalnych;
2. Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących istniejącej zabudowy;
3. Przygotowywanie planu remontów gminnych budynków;
4. Organizowanie wykonawstwa inwestycji i remontów;
5. Kontrolowanie robót remontowych;
6. Udział w opracowywaniu i realizacji planów remontowych;
7. Bezpośrednia kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu budownictwa i zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego;
8. Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych;
9. Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji w ramach inicjatyw lokalnych, w zakresie wznoszenia budynków (szacowanie kosztów, ocena dokumentacji)
10. Zaopatrywanie zadań inwestycyjnych w niezbędną dokumentację formalno-prawną (zgłoszenia, pozwolenia, odbiory);
11. Nadzór nad opracowywaną dokumentacją projektową i kosztorysową;
12. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej z zakresu budownictwa;
13. Sprawdzanie ofert przetargowych z zakresu budownictwa;
14. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek gminnych obiektów budowlanych i zapewnienie odpowiedniej częstotliwości przeglądów;
15. Przygotowywanie projektów pism, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.

V. Wymagane dokumenty:

1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
2. list motywacyjny;
3. życiorys zawodowy – curriculum vitae ;
4. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania - załączniki);
5. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie;
6. kserokopie zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje,                          ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych,
7. opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (druk do pobrania - załączniki) lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
9. oświadczenie,że kandydat ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (druk do pobrania - załączniki)
10. oświadczenie,że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, z poz. 926 z póź.zm.) w celach przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko (druk do pobrania - załączniki).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-07-01 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne oferty należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa (pokój Nr 6);
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;

- lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Dotyczy naboru na stanowisk Podinspektora ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01 lipca 2011 roku (piątek) do godziny 15,00 (nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP - decyduje data wpływu).
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lubawa Fijewo 73, (pokój Nr 6)

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Lubawa w Fijewie 73 .
Komisja Konkursowa może zaprosić wybranych kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-06-15 11:27:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-06-16 11:56:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-07 12:15:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3729 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony