ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or. 2111.4.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or. 2111.4.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Lubawa

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy

Data udostępnienia: 2019-07-29

Ogłoszono dnia: 2019-07-29

Termin składania dokumentów: 2019-08-12 16:00:00

Nr ogłoszenia: Or. 2111.4.2019

Zlecający: Wójt Gminy Lubawa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
a) wymagania niezbędne:
kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 5 i 6 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) tj. posiadać :
 -   obywatelstwo polskie ;
 -   wykształcenie wyższe magisterskie;
 -   staż pracy zgodny z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) ,tj. udokumentowany co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2  w/w  ustawy , w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach  lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych  jednostkach sektora finansów publicznych;
-    pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
-   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (brak przeciwwskazań  do wykonywania pracy  na wskazanym kierowniczym stanowisku urzędniczym );
-   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;
-   nieposzlakowana opinia ;
-   brak przynależności do partii politycznej;
-   znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania  administracji samorządowej, przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu , w szczególności :
  • ustawy o samorządzie gminnym ;
  • ustawy o pracownikach samorządowych ;
  • ustawy o finansach publicznych ;
  • ustawy o systemie oświaty;
  • Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Kodeks wyborczy ;
  • Kodeks pracy ;
  • ustawy o dostępie do informacji publicznej ;
  • ochrony danych osobowych (RODO) ;
  • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych ;
  • biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
 
b) wymagania dodatkowe:
-   doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego ;
-   umiejętności menadżerskie , organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi ;
-   zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji ;
-   odporność na stres;
- bardzo dobra znajomość  obsługi komputera, w szczególności w zakresie: aplikacji biurowych, edytora tekstu, poczty elektronicznej ;
   -  umiejętność   skutecznej komunikacji, organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole ;
   - znajomość struktury organizacyjnej urzędu ;
   -  rzetelność, komunikatywność , sumienność, skrupulatność ,samodzielność,     dyspozycyjność. odpowiedzialność i kreatywność w działaniu ;
   -  prawo jazdy kat. B;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu;
  • opracowywanie projektu podziału Referatów na stanowiska pracy;
  • opracowywanie zakresów czynności dla pracowników;
  • opracowywanie projektów zarządzeń w sprawach dotyczących funkcjonowania Urzędu;
  • nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta i Rady;
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr;
  • sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy całego Urzędu oraz koordynacja działań poszczególnych referatów i samodzielnych stanowisk pracy ;
  • kontrola dyscypliny pracy;
  • nadzorowanie  przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków , postanowień Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego , przepisów Kodeksu postępowania  administracyjnego;
  • koordynowanie spraw związanych z ochroną danych osobowych;
  • współdziałanie w sprawach kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego;
  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Wójta ;
  • wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu bezpośrednio podległych ;
  • sprawowanie nadzoru nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi;
  • nadzorowanie terminowego wykonywania zaleceń pokontrolnych ;
  • wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach udzielonego upoważnienia przez Wójta ;
  • nadzorowanie przekazywania do publicznej wiadomości na terenie Gminy przepisów gminnych , obwieszczeń i innych informacji o charakterze publicznym ;
  • nadzór na przygotowaniem materiałów na posiedzenie Rady Gminy oraz zapewnienie merytorycznej, technicznej i organizacyjnej obsługi posiedzeń ;
  • udział w posiedzeniach Rady Gminy i pracach jej komisji;
  • nadzorowanie kompletowania dokumentacji z prac Rady ;
  • organizowanie i koordynowanie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu , referendum ogólnokrajowego oraz referendum gminnego , a także wyborów Wójta, Rady Gminy, Rady Powiatu i Sejmiku Województwa oraz wyborów sołtysów i ławników;
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez placówki oświatowe  Gminy Lubawa ;
  • organizowanie i koordynowanie prac związanych z przeprowadzeniem spisów statystycznych na terenie Gminy ;
  • nadzorowanie prowadzenia spraw związanych z udostępnieniem informacji publicznej;
  • sprawowanie nadzoru nad elektronicznym obiegiem dokumentów;
  • przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy ;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy  w sprawach realizacji zadań statutowych tych jednostek ;
  • współpraca z sołectwami , zapewnienie obsługi zebrań wiejskich przez pracowników urzędu ;
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników bezpośrednio nadzorowanych ;
  • sprawowanie nadzoru nad konkursami ( naborem)  na wolne stanowiska urzędnicze ;
  • organizowanie służby przygotowawczej dla osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym ;
  • wykonywanie innych zadań i czynności na polecenie i zleconych doraźnie przez Wójta lub z upoważnienie Wójta.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
     - stanowisko kierownicze administracyjne;
     - Sekretarz  nie ma prawa tworzenia partii politycznych  ani przynależności do nich ;
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa , Fijewo 73
-  miejsce wykonywania pracy znajduje się  w budynku „A” na parterze,
-  praca przy   komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-  praca jednozmianowa;
-  stanowisko pracy wyposażone jest w niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy;

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty :
         1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem ;
         2. list motywacyjny ;
         3. życiorys zawodowy – curriculum vitae (CV) ;
         4. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie ;
6. kserokopie świadectw pracy , zaświadczeń  oraz innych dokumentów potwierdzających  doświadczenie zawodowe , posiadane  kwalifikacje , ukończone  kursy, szkolenia   umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych  (oryginały dokumentów do wglądu) ;
7. opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej ;
8.  oświadczenie kandydata , o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowego oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ,  lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
9.  oświadczenie kandydata  ,o posiadaniu  pełnej zdolność do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  ;
10.  w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu  potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów , którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) ;
        11. oświadczenie kandydata  o  zapoznaniu się  z klauzulą informacyjną o  przetwarzaniu  danych osobowych   kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie- (RODO) , stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-08-12 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty ) należy składać:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa ;
- pocztą elektroniczną na adres : urzad@gminalubawa.pl  w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego ;
   - lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu  w zamkniętej kopercie z dopiskiem :   „Nabór  na wolne  kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Lubawa w Urzędzie Gminy Lubawa”  wraz  z podaniem danych teleadresowych kandydata : imię i nazwisko adres zamieszkania i numer telefonu - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 sierpnia 2019 roku ( poniedziałek) do godziny 16:00.   
 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe:
      -  aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie ( decyduje  data faktycznego  wpływu  oferty do Urzędu, a nie data stempla pocztowego ), nie będą rozpatrywane  ;
      - wymagane oświadczenia, życiorys i list motywach  muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata ;
       - osoby ubiegające się  o zatrudnienie  mają prawo  do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych  osobowych  oraz ich poprawiania ;
       - osoby  zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu  Komisja Konkursowa może zaprosić  na rozmowy  kwalifikacyjne( powiadomienie: telefoniczne  lub e-mailem) ;
-  informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa  www.bip.gminalubawa.pl , na stronie internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl  oraz  na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73 .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karol Prass
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-29 13:09:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-29 13:25:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-20 14:06:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1222 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony