ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or.111.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or.111.2.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Komunalnej , Inwestycji i Zamówień Publicznych

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie

Wymiar etatu: Pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2016-11-02

Ogłoszono dnia: 2016-11-02 przez Barbara Breńska-Leliwa

Termin składania dokumentów: 2016-11-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: Or.111.2.2016

Zlecający: Wójt Gminy Lubawa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2014,poz. 1202 z późn.zm.) tj. posiadać :
-   obywatelstwo polskie ;
-    pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
-    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (brak przeciwwskazań  do wykonywania pracy  na stanowisku urzędniczym );
-   wykształcenie wyższe – ochrona środowiska, gospodarka odpadami lub pokrewne;
-   staż pracy , co najmniej 3 lata , przy wykonywaniu podobnych czynności w administracji publicznej ;
-   znajomość przepisów prawnych  regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, kodeksu postępowania administracyjnego , regulacji ustawowych  z zakresu ustaw:  prawo ochrony środowiska , prawa wodnego, ustawy o odpadach, o ochronie przyrody , o utrzymaniu czystości i porządku w gminach , o ochronie zwierząt , o udostępnianiu  informacji o środowisku  i jego ochronie , udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko, ustawy o finansach publicznych oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw;
-  umiejętność obsługi komputera (Word, Exel);
-  nie być  skazanym  prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
         -  cieszyć  się  nieposzlakowaną opinią ;                                   
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy, szkolenia z zakresu ochrony środowiska ;
-  umiejętność obsługi urządzeń biurowych ;
           - umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
  - łatwość  komunikowania się i przekazywania informacji ;
- obowiązkowość, rzetelność, komunikatywność, sumienność, skrupulatność samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i kreatywność w działaniu 
- odpowiedzialność, rzetelność i profesjonalizm w działaniu ;
- prawo jazdy kat. „B”;
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie kształtowania i ochrony środowiska :
- nakładanie obowiązków dotyczących zapobiegania, ograniczenia lub monitorowania oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko;
- sprawowanie kontroli przestrzegania stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością wójta;
- przyjmowanie zgłoszeń o instalacjach , z których emisja nie wymaga  pozwolenia , mogących negatywnie oddziaływać na środowisko ;
- ustalanie opłat za korzystanie ze środowiska ;
- nadzorowanie prac przy sporządzaniu gminnego programu ochrony środowiska uwzględniającego wymagania określone w polityce ekologicznej państwa;
- przygotowywanie projektu decyzji , nakazującej osobie fizycznej , której działalność negatywnie oddziałuje na środowisko, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko ;
- przygotowywanie projektu wystąpienia do wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska o podjęcie odpowiednich działań  będących w jego kompetencjach , jeżeli w wyniku kontroli stwierdza się  naruszenie przez kontrolowany podmiot przepisów o ochronie środowiska ;
- gromadzenie informacji uproszczonych o rodzaju , ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska i okresowe przedkładanie ich marszałkowi województwa ;
- przygotowywanie projektu decyzji nakazującej usuwanie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania ;
-  przygotowywanie opinii o projekcie wojewódzkiego planu gospodarki odpadami ;
- przygotowywanie projektu decyzji  nakazującej właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom , jeżeli spowodowane przez właściciela gruntu zmiany stanu wody  na gruncie szkodliwie wpływają na grunty sąsiednie ;
- nadzorowanie prac przy sporządzaniu  gminnego planu usuwania wyrobów zawierających azbest;
- prowadzenie rejestru  informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania składanych przez osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami ;
-  nadzór nad realizacją  obowiązku właścicieli nieruchomości określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ;
- opracowywanie projektu regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy ;
- analiza zawartych sprawozdań sporządzanych przez podmiot prowadzący  działalność  w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
- sporządzanie rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi ;
- sporządzanie rocznego sprawozdania o ilości  i rodzaju nieczystości ciekłych odebranych z obszaru Gminy  ;
-  coroczna analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi , w celu weryfikacji możliwości technicznych  i organizacji Gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi ;
- prowadzenie ewidencji  zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania , przydomowych oczyszczalni ścieków w celu kontroli częstotliwości  i sposobu pozbywania się komunalnych osadów.
 
Ponadto szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa , Fijewo 73 – w pełnym wymiarze czasu pracy
- umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas   określony , a następnie na czas nieokreślony ;
   - osoba zatrudniona na w/w stanowisku , podejmująca pracę po raz pierwszy  na stanowisku urzędniczym  w samorządowych jednostkach organizacyjnych , w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania  pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych  zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej  na okres 3 miesięcy , zakończonej egzaminem , zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późn.zm.) ;
   - warunki i sposób wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę , w tym minimalny poziom wynagrodzenia zasadniczego na poszczególnych stanowiskach zgodne z rozporządzeniem  Rady Ministrów  z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1786);
- stanowisko ds. ochrony środowiska jest stanowiskiem urzędniczym ;
- wymiar czasu pracy – pełen etat;
   - praca jednozmianowa ;
   - czas pracy : przeciętnie 40 godzin w tygodniu ;
   - wykonywanie obowiązków w terenie , bezpośredni kontakt  z klientem ;
 -  stanowisko pracy usytuowane jest w budynku „B” na piętrze– wejście  po schodach ,
- brak windy w budynku , (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową);
- ciągi komunikacyjne oraz drzwi niektórych  pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie  się wózkiem inwalidzkim;
- stanowisko pracy nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo ;
- sanitariaty usytuowane na tym samym piętrze ( na przeciwko , niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ) ;
-  charakter stanowiska pracy :  bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy   komputerze powyżej 4 godzin dziennie, duża samodzielność, częsty kontakt z interesantami ,szkolenia ;
-   stanowisko wyposażone w komputer, monitor ekranowy, telefon , pozostałe urządzenia biurowe poza  pomieszczeniem;
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem ;
  • uzasadnienie ubiegania się o stanowisko - list motywacyjny ;
  • życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej (CV) ;
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie ;
  • kserokopie świadectw pracy , zaświadczeń  oraz innych dokumentów potwierdzających  doświadczenie zawodowe , posiadane  kwalifikacje , ukończone  kursy, szkolenia   umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych  (oryginały dokumentów do wglądu) ;
  • opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej ;
  • oświadczenie kandydata , że  nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowego lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
  • oświadczenie kandydata  ,o posiadaniu  pełnej zdolność do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  ;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych  do zatrudnienia na w/w stanowisku ;
  • w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu  potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów , którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późn.zm.)
  • oświadczenie kandydata  o wyrażeniu zgody  na przetwarzanie  danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych  o treści :  „ Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu   rekrutacji  zgodnie  z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. z 2014 r. poz. 1202)
 
Wszelkie dokumenty dostarczane w formie kopii  winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-28 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty ) należy składać :
- osobiście w Sekretariacie  Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa ;
- pocztą elektroniczną na adres : urzad@gminalubawa.pl  w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego ;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Lubawa w zamkniętej kopercie z dopiskiem :  „Nabór  na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska ” wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata : imię i nazwisko adres zamieszkania i numer telefonu -w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 listopada 2016 roku
          ( poniedziałek) do godziny 15,00.

VII. Informacje dodatkowe:

 - aplikacje , które wpłyną do Urzędu niekompletne , niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie ( decyduje  data wpływu  oferty do Urzędu Gminy Lubawa ), nie będą rozpatrywane  ;
- wymagane oświadczenia , życiorys i list motywach  muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata ;
- osoby ubiegające się  o zatrudnienie  mają prawo  do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych  osobowych  oraz ich poprawiania ;
- osoby  zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu  Komisja Konkursowa może zaprosić  na rozmowy  kwalifikacyjne( powiadomienie: telefoniczne  lub e-mailem) ;
- wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu   rekrutacji  zgodnie  z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn.zm.) ;
 -  informacje o kandydatach , którzy zgłosili się do naboru , stanowią informację publiczną w  zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem  określonym w ogłoszeniu  o naborze ;
-  informacja o wynikach naboru umieszczona  zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa  (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie
   internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl  oraz  na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73 .
- złożone przez uczestników dokumenty (oferty) należy odebrać w terminie 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru . Nieodebrane  przez kandydatów  dokumenty zostaną  komisyjnie ( protokolarnie) zniszczone. Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą  odsyłane kandydatom.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Breńska-Leliwa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-02 14:29:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-03 09:16:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-08 14:38:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1612 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony