Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcyDrukuj informacjęSprawa: Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcySzczegóły informacji
Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Ogłoszono dnia: 2014-04-25 09:31:27
Termin załatwienia
Wykreślenie wpisu jest dokonane w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Osoba kontaktowa
Joanna Chrobak
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Lubawa. Stanowisko d/s działalności gospodarczej
tel. (089) 645-54-60, pok. Nr 23.
tel. (089) 645-54-60, pok. Nr 23.
Telefon kontaktowy
(089) 645-54-60
Adres e-mail
edg@gminalubawa.pl
Sposób załatwienia
• Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej
• Wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru działalności regulowanej
Wniosek o wykreślenie z rejestru powinien zawierać:
• firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
• numer identyfikacji podatkowej NIP,
• numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
• numer rejestrowy (numer wpisu).
• Wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru działalności regulowanej
Wniosek o wykreślenie z rejestru powinien zawierać:
• firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
• numer identyfikacji podatkowej NIP,
• numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
• numer rejestrowy (numer wpisu).
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Lubawa. Stanowisko ds. działalności gospodarczej,
tel. (089) 645-54-60, pok. Nr 23.
tel. (089) 645-54-60, pok. Nr 23.
Wymagane Dokumenty
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
1. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru: 17 PLN.
2. Opłata skarbowa w przypadku złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa: 17 PLN.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub
bezpośrednio w kasie urzędu.
Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
Druk do pobrania : Wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej (do pobrania załącznik)
1. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru: 17 PLN.
2. Opłata skarbowa w przypadku złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa: 17 PLN.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub
bezpośrednio w kasie urzędu.
Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
Druk do pobrania : Wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej (do pobrania załącznik)
Czas realizacji
Wykreślenie wpisu jest dokonane w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Opłaty
Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa w wysokości 17 zł,
termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku o wydanie zaświadczenia.
właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa w wysokości 17 zł,
termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku o wydanie zaświadczenia.
Uwagi
Zgodnie z art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2013r. poz.1399 ze zm.), w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu
odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne jest zobowiązany złożyć do Wójta
Gminy wniosek o wykreślenie z rejestru, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania
tej działalności.
(Dz. U. z 2013r. poz.1399 ze zm.), w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu
odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne jest zobowiązany złożyć do Wójta
Gminy wniosek o wykreślenie z rejestru, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania
tej działalności.
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2013r., poz. 1399 ze. zm.).
2.Ustawa z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013r., poz. 672 ze zm.)
3.Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012r., poz. 1282 ze zm.).
(Dz. U. z 2013r., poz. 1399 ze. zm.).
2.Ustawa z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013r., poz. 672 ze zm.)
3.Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012r., poz. 1282 ze zm.).
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcyDrukuj informacjęSprawa: Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcy