Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or. 2111.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or. 2111.2.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko pracy ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2019-06-17
Ogłoszono dnia: 2019-06-17
Termin składania dokumentów: 2019-07-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: Or. 2111.2.2019
Zlecający: Wójt Gminy Lubawa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne :
kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018,poz. 1260 z późn.m.) tj. posiadać :
- obywatelstwo polskie ;
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym );
- wykształcenie wyższe o kierunku : geodezja, budownictwo , gospodarka przestrzenna;
- dodatkowo punktowany - staż pracy w administracji publicznej ;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią ;
- znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego , w szczególności :
- ustawa o samorządzie gminnym;
- ustawa o pracownikach samorządowych ;
- ustawa o finansach publicznych ;
- dobra praktyczna znajomość obsługi komputera ;
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe :
- znajomość przepisów dotyczących :
- funkcjonowania samorządu gminy ;
- z zakresu prawa budowlanego , ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , gospodarcze komunalnej ;
- z zakresu Prawa Zamówień Publicznych ;
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego ;
- o finansach publicznych ;
- umiejętność sporządzania i analizowania kosztorysów inwestorskich, rozliczania zużycia materiałów , czytania projektów budowlanych;
- umiejętność pracy w zespole ;
- umiejętność organizowania stanowiska pracy;
- samodzielność, odpowiedzialność i kreatywność w działaniu ;
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym :
W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego :
- Przygotowywanie , prowadzenie i rozliczanie inwestycji komunalnych ;
- Przygotowywanie planu remontów gminnych budynków ;
- Organizowanie wykonawstwa inwestycji i remontów ;
- Kontrolowanie robót remontowych ;
- Udział w opracowywaniu i realizacji planów remontowych ;
- Bezpośrednia kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu budownictwa i zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego;
- Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych ;
- Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji w ramach inicjatyw lokalnych, w zakresie wznoszenia budynków ( szacowanie kosztów, ocena dokumentacji)
9. Zaopatrywanie zadań inwestycyjnych w niezbędną dokumentację formalno-prawną ( zgłoszenia , pozwolenia, odbiory );
10. Nadzór nad opracowywaną dokumentacją projektową i kosztorysową ;
11. Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej z zakresu budownictwa;
12. Sprawdzanie ofert przetargowych z zakresu budownictwa ;
13. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek gminnych obiektów budowlanych i zapewnienie odpowiedniej częstotliwości przeglądów ;
14.Przygotowywanie projektów pism , wniosków , sprawozdań i innych dokumentów dotyczących wykonywanych zadań.
15. Nadzorowanie prac związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy ;
16. Nadzorowanie prac związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ;
17. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego;
18. Prowadzenie rejestrów planów miejscowych , gromadzenie materiałów związanych z tymi planami oraz właściwe ich przechowywanie ;
19. przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ;
20. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy ;
21. Przygotowywanie projektu opinii zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi ;
22. Przygotowywanie projektu decyzji naliczającej jednorazową opłatę , ustaloną w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w przypadku sprzedaży nieruchomości objętej tym planem przez właściciela lub użytkownika wieczystego tzw. renty planistycznej.
W zakresie kształtowania i ochrony środowiska :
- Udział w ustalaniu i opiniowaniu polityki ekologicznej ;
- Udział w sporządzaniu gminnych programów ochrony środowiska uwzględniających wymagania określone w polityce ekologicznej państwa ;
- Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie ;
- Prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie ;
- Przeprowadzanie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz przygotowanie jej projektu ;
- Przygotowywanie opinii o projektach prac geologicznych
- Przygotowywanie opinii o planie ruchu zakładu górniczego ;
- Przygotowywanie opinii w sprawie koncesji na poszukiwanie i wydobywanie kopalin pospolitych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. nazwa i adres jednostki – miejsce pracy : Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa ; tel.( 0 – 89) 645-54-10 ; fax ( 0 – 89) 645-54-14 lub 645-54-15 ;
2. określenie stanowiska urzędniczego : stanowisko pracy ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych ;
- Formy zatrudnienia i wymiar czasu pracy :
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Pierwsza umowa o pracę na czas określony , z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony ( 6 miesięcy) . W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa , Fijewo 73
- miejsce wykonywania pracy znajduje się w budynku „B” na piętrze – wejście po schodach ,
- brak windy w budynku , (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową);
- toaleta usytuowana na tym samym piętrze – po przeciwnej stronie biura;
- charakter stanowiska pracy : bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, duża samodzielność, częsty kontakt z interesantami ,szkolenia ,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty :
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem ;
- list motywacyjny ;
- życiorys zawodowy – curriculum vitae (CV) ;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie ;
- kserokopie świadectw pracy , zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe , posiadane kwalifikacje , ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych (oryginały dokumentów do wglądu) ;
- opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej ;
- oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowego lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie kandydata ,o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych ;
- w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów , którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ;
11. oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie –( RODO),stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia ;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-07-03 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów :
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty ) należy składać :
- osobiście w siedzibie w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa ;
- pocztą elektroniczną na adres : urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego ;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej , Inwestycji i Zamówień Publicznych” wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata : imię i nazwisko adres zamieszkania i numer telefonu -w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 lipca 2019 roku ( środa) do godziny 15:00.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe :
- aplikacje , które wpłyną do Urzędu niekompletne , niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie ( decyduje data faktycznego wpływu oferty do Urzędu, a nie data stempla pocztowego ), nie będą rozpatrywane ;
- wymagane oświadczenia , życiorys i list motywach muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata ;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania ;
-osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu Komisja Konkursowa może zaprosić na rozmowy kwalifikacyjne ( powiadomienie: telefoniczne lub e-mailem) ;
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie
internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or. 2111.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or. 2111.2.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Lubawa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Breńska-Leliwa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-17 14:59:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-17 15:12:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-08-28 09:21:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3058 raz(y) |