Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców
Wydział: Jednoosobowe Stanowiska Pracy do spraw obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2009-04-02 10:49:39
Termin załatwienia
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie, - w wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
Osoba kontaktowa
Lidia Tuszyńska
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Lubawa. Stanowisko d/s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych,
tel. (089) 645-54-36, pok. Nr 22.
tel. (089) 645-54-36, pok. Nr 22.
Telefon kontaktowy
(089) 6455436
Adres e-mail
ewid@gminalubawa.pl
Sposób załatwienia
W przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
W wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
W wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Lubawa. Stanowisko d/s Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, tel. (089) 645-54-36, pok. Nr 22.
Wymagane Dokumenty
Cudzoziemcy zgłaszający pobyt czasowy do 3 miesięcy
1.Paszport osoby meldującej się – dla ruchu bezwizowego.
2.Zaproszenie lub dokument (wiza) na podstawie którego osoba przybyła do Polski.
3.Dowód osobisty właściciela (najemcy) lokalu, w ewentualnych przypadkach umowa o najem
lokalu.
Cudzoziemcy zgłaszający pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy
1.Paszport osoby meldującej się.
2.Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące” podpisany
czytelnie przez właściciela (najemcę) lokalu.
3.Dowód osobisty osoby meldującej się (ewentualnie inny dokument stwierdzający tożsamość
osoby).
4.Do wglądu tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt czasowy
ponad 3 miesiące (np. umowa najmu, akt notarialny, orzeczenie sądu…).
5.Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego, ważna wiza lub zaproszenie określające okres
pobytu na terenie RP.
1.Paszport osoby meldującej się – dla ruchu bezwizowego.
2.Zaproszenie lub dokument (wiza) na podstawie którego osoba przybyła do Polski.
3.Dowód osobisty właściciela (najemcy) lokalu, w ewentualnych przypadkach umowa o najem
lokalu.
Cudzoziemcy zgłaszający pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy
1.Paszport osoby meldującej się.
2.Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące” podpisany
czytelnie przez właściciela (najemcę) lokalu.
3.Dowód osobisty osoby meldującej się (ewentualnie inny dokument stwierdzający tożsamość
osoby).
4.Do wglądu tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt czasowy
ponad 3 miesiące (np. umowa najmu, akt notarialny, orzeczenie sądu…).
5.Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego, ważna wiza lub zaproszenie określające okres
pobytu na terenie RP.
Po dokonaniu zameldowania cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania, które będzie
podstawą do otrzymania karty pobytu czasowego.
podstawą do otrzymania karty pobytu czasowego.
Cudzoziemcy zgłaszający pobyt stały
1.Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego lub Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
zezwalające na osiedlenie się.
2.Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” podpisany czytelnie przez właściciela
(najemcę) lokalu.
Po dokonaniu zameldowania na pobyt stały cudzoziemiec otrzymuje poświadczenie zameldowania
na pobyt stały, które będzie podstawa do otrzymania karty pobytu stałego.
1.Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego lub Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
zezwalające na osiedlenie się.
2.Wypełniony druk „Zgłoszenie pobytu stałego” podpisany czytelnie przez właściciela
(najemcę) lokalu.
Po dokonaniu zameldowania na pobyt stały cudzoziemiec otrzymuje poświadczenie zameldowania
na pobyt stały, które będzie podstawa do otrzymania karty pobytu stałego.
Czas realizacji
W dniu złożenia dokumentów.
Opłaty
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Tryb odwoławczy
Brak.
Uwagi
Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 983).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Lubawa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maria Bulińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-04-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lidia Tuszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-04-02 10:49:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maria Bulińska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-04-02 10:49:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maria Bulińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-15 12:54:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2980 raz(y) |