ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii cieplnej do wybranych obiektów użyteczności publicznej w Gminie LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii cieplnej do wybranych obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubawa

Szczegóły informacji

Dostawa energii cieplnej do wybranych obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lubawa

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Lubawa

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 145468-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-06-26 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-06-26 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2015-06-16 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do 2 kotłowni zlokalizowanych w:
1.1 Zespół Szkół w Grabowie-Wałdykach, Grabowo 116, 14-229 Rożental - OBIEKT 1
1.2 Zespół Szkół w Kazanicach, Kazanice 83A, 14-229 Rożental -
OBIEKT 2
poprzedzone modernizacją każdej z przedmiotowych kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo w postaci pelletu drewnianego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie modernizacje, w tym wykonywanie koniecznych prac modernizacyjnych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
1.   
W zakres dostaw wchodzi:
1.1     Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni mającej na celu:
1.1.1        
Demontaż jednego kotła parowego z jego pełną utylizacją i przekazaniem stosownych dokumentów Zamawiającemu (dokument potwierdzający likwidację materiałów niebezpiecznych oraz rozliczenie uzyskanej kwoty zezłomowania pomniejszoną o koszt utylizacji, transportu i wyniesienia elementów rozbiórkowych z pomieszczeń kotłowni do środka transportu należy przekazać Zamawiającemu)
1.1.2        
Montaż nowego kotła na paliwo w postaci pelletu drewnianego o mocy 180kW z przyłączeniem go do istniejącej instalacji wewnętrznej.
1.1.3        
Wykonanie jednego przewodu spalinowego.
1.1.4         Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem w postaci pelletu drewnianego;
1.1.5        
Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo w postaci pelletu drewnianego oraz adaptacja istniejących pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego do magazynowania pelletu drewnianego;
1.1.6        
Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń.
Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty modernizacji obciążają Wykonawcę.
Po zakończeniu realizacji umowy urządzenia zamontowane w ramach modernizacji staną się własnością Zamawiającego.

1.2                    Całodobowa obsługa i eksploatacja każdej z przedmiotowych kotłowni c.o., w tym:
1.2.1    
obsługa kotłów c.o. oraz urządzeń towarzyszących – pompy wodne, odstojniki i inne;
1.2.2    
w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni;
1.2.3     zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem;
1.2.4    
bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego);
1.2.5    
przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.;
1.2.6    
przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń kotłowni;
1.2.7     systematyczne sprzątanie pomieszczeń kotłowni.
1.3     Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającą ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
2.   
Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia każdej z przedmiotowych kotłowni wraz z wyposażeniem w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
3.   
Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki).
4.   
Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania.
5.   
Koszty osobowe obsługi każdej z przedmiotowych kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę.
6.   
Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej każdej z przedmiotowych kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoba do kontaktu: Mariusz Kowalkowski.
7.   
Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania.
8.   
Przekazanie pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych.
9.   
Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę do przetargu.
10.
Wspólny Słownik Zamówień:

CPV
09.30.00.00-2
Dostawa energii cieplnej
 
50.53.11.00-7  
Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
12.
 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
13.
 Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
14.
 W ramach postępowania nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
15.
 Zamówienie nie jest realizowane w ramach umowy ramowej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Zieliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-16 14:43:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-16 14:45:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-06 10:30:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1042 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony