Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy LubawaSzczegóły informacji
Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Status: rozstrzygnięty
Tryb: Tryb podstawowy - WARIANT I
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Lubawa
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 2024/BZP 00456977
Termin składania ofert / wniosków: 2024-08-22 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-08-22 10:00:00
Ogłoszono dnia: 2024-08-13 przez Łukasz Zieliński
Treść:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09111400-4 Paliwa drzewne.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa.
4. Wykaz jednostek objętych dostawami:
4.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach
4.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach
5. Nabywcą będzie: Gmina Wiejska Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, NIP: 744-16-60-835
a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki:
a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki:
5.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach, Grabowo 117, 14-229 Rożental
5.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach, Kazanice 83A, 14-229 Rożental
6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
Lp.
|
Właściwość
|
Jednostka miary
|
Wartość
|
1
|
Wartość opałowa
|
kJ/kg
|
min 17 000
|
2
|
Zawartość popiołu
|
%
|
max 1,1
|
3
|
Zawartość siarki
|
%
|
max 0,8
|
4
|
Zawartość wilgoci
|
%
|
do 12
|
7. Ustala się, że wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie pisemnego zlecenia według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w terminie (według deklaracji Wykonawcy w ofercie) od dnia zgłoszenia.
8. Szacunkowa ilość wynosi ok. 200 ton pelletu. Szacunkowa wielkość jednej dostawy – 7 ton. Ostateczna ilość zamówionego pelletu będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w związku z czym ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy ton pelletu może być niższa niż określona w niniejszej SWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje minimalny zakup w ilości 30% wskazanej ilości.
9. UWAGA! Dostarczony pellet należy załadować w zasobnik pieca znajdujący się w kotłowni.
10. Rodzaje kotłów:
10.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach:
Kocioł: LUMO, TYP: Bio-masa
10.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach:
Kocioł: VIESSMANN, TYP: PS008
11. Zbiorniki mogą być ładowane poprzez wtłoczenie pelletu do zasobnika, bądź sukcesywny załadunek ręczny.
12. Kotłownie umiejscowione są w taki sposób aby możliwe było bezproblemowe dostarczenie pelletu i jego wtłoczenie, jednakże Zamawiający sugeruje Wykonawcy przeprowadzenie wizji miejsca.
13. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania pelletu przemysłowego.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Lubawa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-08-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-08-13 16:55:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Łukasz Zieliński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-08-13 17:07:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Łukasz Zieliński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-09-10 14:12:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 65 raz(y) |