Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi gminnej w m. Byszwałd II etapDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi gminnej w m. Byszwałd II etapSzczegóły informacji
Przebudowa drogi gminnej w m. Byszwałd II etap
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Wójt Gminy Lubawa
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 38297-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-13 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-13 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2009-02-16 przez Łukasz Zieliński
Treść:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Byszwałd II etap.
2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą:
· roboty przygotowawcze, rozbiórkowe polegające między innymi na rozebraniu krawężników betonowych, rozebraniu chodników z płytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej;
· roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej;
· roboty związane z wykonaniem nawierzchni polegające między innymi na ułożeniu krawężników betonowych wystających, ułożeniu krawężników betonowych najazdowych wtopionych i wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;
· roboty związane z wykonaniem chodników z nawierzchni z kostki betonowej;
· roboty związane z wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej typu polbruk;
· zagospodarowanie terenu przy kościele i za kościołem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji oraz przedmiarze robót.
4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą:
· roboty przygotowawcze, rozbiórkowe polegające między innymi na rozebraniu krawężników betonowych, rozebraniu chodników z płytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej;
· roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej;
· roboty związane z wykonaniem nawierzchni polegające między innymi na ułożeniu krawężników betonowych wystających, ułożeniu krawężników betonowych najazdowych wtopionych i wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;
· roboty związane z wykonaniem chodników z nawierzchni z kostki betonowej;
· roboty związane z wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej typu polbruk;
· zagospodarowanie terenu przy kościele i za kościołem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji oraz przedmiarze robót.
4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.