Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor/podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej,Inwestycji i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2012-08-29
Ogłoszono dnia: 2012-08-29 przez Barbara Breńska-Leliwa
Termin składania dokumentów: 2012-09-11 00:00:00
Nr ogłoszenia: Or. 111.1.2012
Zlecający: Wójt Gminy Lubawa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie wyższe techniczne ;
2.obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej
albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, osoba posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną
dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ;
4.nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;
5.nieposzlakowana opinia ;
6.posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku ;
2.obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej
albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, osoba posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną
dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ;
4.nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;
5.nieposzlakowana opinia ;
6.posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku ;
b. Wymagania dodatkowe:
1.znajomość przepisów dotyczących :
• funkcjonowania samorządu terytorialnego ;
• prawa budowlanego ,
• planowania i zagospodarowania przestrzennego;
• gospodarki komunalnej ;
• Prawa Zamówień Publicznych ;
• Kodeksu Postępowania Administracyjnego ;
• finansów publicznych ;
• prawa geodezyjnego i kartograficznego ;
• prawa ochrony środowiska ;
• odpadów ;
• zapobiegania szkodom w środowisku i ich naprawie ;
• utrzymania czystości i porządku w gminach ;
• ochrony zabytków i opieki nad zabytkami ;
• zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków ;
• prawa energetycznego ;
• ochrony i kształtowania środowiska ;
• udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ;
2.umiejętność sporządzania i analizowania kosztorysów inwestorskich , rozliczania zużycia
materiałów , czytania projektów budowlanych ;
3.bardzo dobra znajomość obsługi komputera , w szczególności w zakresie : aplikacji
biurowych, edytora tekstu, poczty elektronicznej i internetu , umiejętność obsługi urządzeń
biurowych ;
4.umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność sumienność, skrupulatność,
kreatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność w działaniu, umiejętność pracy
w zespole ;
5.umiejętność organizowania stanowiska pracy;
6.prawo jazdy kat. B
• funkcjonowania samorządu terytorialnego ;
• prawa budowlanego ,
• planowania i zagospodarowania przestrzennego;
• gospodarki komunalnej ;
• Prawa Zamówień Publicznych ;
• Kodeksu Postępowania Administracyjnego ;
• finansów publicznych ;
• prawa geodezyjnego i kartograficznego ;
• prawa ochrony środowiska ;
• odpadów ;
• zapobiegania szkodom w środowisku i ich naprawie ;
• utrzymania czystości i porządku w gminach ;
• ochrony zabytków i opieki nad zabytkami ;
• zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków ;
• prawa energetycznego ;
• ochrony i kształtowania środowiska ;
• udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ;
2.umiejętność sporządzania i analizowania kosztorysów inwestorskich , rozliczania zużycia
materiałów , czytania projektów budowlanych ;
3.bardzo dobra znajomość obsługi komputera , w szczególności w zakresie : aplikacji
biurowych, edytora tekstu, poczty elektronicznej i internetu , umiejętność obsługi urządzeń
biurowych ;
4.umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność sumienność, skrupulatność,
kreatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność w działaniu, umiejętność pracy
w zespole ;
5.umiejętność organizowania stanowiska pracy;
6.prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie inwestycji komunalnych ;
2.Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących istniejącej zabudowy ;
3.Przygotowywanie planu remontów gminnych budynków ;
4.Organizowanie wykonawstwa inwestycji i remontów ;
5.Kontrolowanie robót remontowych ;
6.Udział w opracowywaniu i realizacji planów remontowych ;
7.Bezpośrednia kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu
budownictwa i zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego;
8.Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo
zamówień publicznych ;
9.Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji w ramach inicjatyw lokalnych, w zakresie
wznoszenia budynków ( szacowanie kosztów, ocena dokumentacji)
10.Zaopatrywanie zadań inwestycyjnych w niezbędną dokumentację formalno-prawną
(zgłoszenia, pozwolenia, odbiory);
11.Nadzór nad opracowywaną dokumentacją projektową i kosztorysową ;
12.Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej z zakresu budownictwa;
13.Sprawdzanie ofert przetargowych z zakresu budownictwa ;
14.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek gminnych obiektów budowlanych i zapewnienie
odpowiedniej częstotliwości przeglądów ;
15.Nadzór nad systemem zarządzania gospodarką odpadami komunalnymi na terenie gminy
– coroczna analiza stanu gospodarki odpadami w szczególności udział w opracowaniu uchwał
z tego zakresu,
16.Przedkładanie marszałkowi województwa informacji o występowaniu substancji stwarzających
szczególne zagrożenie dla środowiska,
17.Zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych o dokumentach zawierających
informacje o środowisku i jego ochronie,
18.Przygotowanie projektu opinii dotyczącej projektu decyzji Starosty lub Marszałka
województwa zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi ,
19.Ustalanie numerów porządkowych oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości,
ulic i adresów,
20.Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
21.Sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej
22.Pośredniczenie w przygotowaniu decyzji :
• o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
• o warunkach zabudowy
• oraz prowadzeniu ich rejestru
23.Prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie
24.Udział – współpraca przy sporządzaniu :
• stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy
• miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
25.Nadzór nad zaopatrzeniem w energię elektryczną w tym oświetlenie uliczne.
26.Przygotowywanie projektów pism , wniosków , sprawozdań i innych dokumentów dotyczących
wykonywanych zadań.
2.Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących istniejącej zabudowy ;
3.Przygotowywanie planu remontów gminnych budynków ;
4.Organizowanie wykonawstwa inwestycji i remontów ;
5.Kontrolowanie robót remontowych ;
6.Udział w opracowywaniu i realizacji planów remontowych ;
7.Bezpośrednia kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych z zakresu
budownictwa i zapewnienie właściwego nadzoru inwestorskiego;
8.Udział w procedurach związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo
zamówień publicznych ;
9.Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji w ramach inicjatyw lokalnych, w zakresie
wznoszenia budynków ( szacowanie kosztów, ocena dokumentacji)
10.Zaopatrywanie zadań inwestycyjnych w niezbędną dokumentację formalno-prawną
(zgłoszenia, pozwolenia, odbiory);
11.Nadzór nad opracowywaną dokumentacją projektową i kosztorysową ;
12.Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej z zakresu budownictwa;
13.Sprawdzanie ofert przetargowych z zakresu budownictwa ;
14.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek gminnych obiektów budowlanych i zapewnienie
odpowiedniej częstotliwości przeglądów ;
15.Nadzór nad systemem zarządzania gospodarką odpadami komunalnymi na terenie gminy
– coroczna analiza stanu gospodarki odpadami w szczególności udział w opracowaniu uchwał
z tego zakresu,
16.Przedkładanie marszałkowi województwa informacji o występowaniu substancji stwarzających
szczególne zagrożenie dla środowiska,
17.Zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach danych o dokumentach zawierających
informacje o środowisku i jego ochronie,
18.Przygotowanie projektu opinii dotyczącej projektu decyzji Starosty lub Marszałka
województwa zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi ,
19.Ustalanie numerów porządkowych oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości,
ulic i adresów,
20.Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
21.Sprawowanie opieki nad miejscami pamięci narodowej
22.Pośredniczenie w przygotowaniu decyzji :
• o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
• o warunkach zabudowy
• oraz prowadzeniu ich rejestru
23.Prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie
24.Udział – współpraca przy sporządzaniu :
• stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy
• miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
25.Nadzór nad zaopatrzeniem w energię elektryczną w tym oświetlenie uliczne.
26.Przygotowywanie projektów pism , wniosków , sprawozdań i innych dokumentów dotyczących
wykonywanych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa ;
- miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze ;
- prowadzenie czynności kontrolnych poza siedzibą Urzędu (wyjazdy w obszarze gminy ,
sporadycznie poza gminę) ;
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu ;
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku ;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie ;
- praca w zespole ;
- szkolenia
- miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze ;
- prowadzenie czynności kontrolnych poza siedzibą Urzędu (wyjazdy w obszarze gminy ,
sporadycznie poza gminę) ;
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu ;
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku ;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie ;
- praca w zespole ;
- szkolenia
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubawa w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił mniej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny i życiorys zawodowy – curriculum vitae (CV);
2.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(druk do pobrania ) ;
2.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(druk do pobrania ) ;
3.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ;
4.kopie zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe ,
posiadane kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz
znajomość języków obcych,
5.opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
6.kopie posiadanych referencji i opinii;
7.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z
uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) ;
8.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ( w przypadku osoby będącej obywatelem państwa
Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – kopia dokumentu potwierdzającego
posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej);
9.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia pulicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie
toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
10.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
praw publicznych ;
11.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści
:”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z
póź.zm.) ;
12.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z
późn.zm.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność .
13.wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie
przez kandydata .
posiadane kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz
znajomość języków obcych,
5.opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
6.kopie posiadanych referencji i opinii;
7.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z
uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) ;
8.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie ( w przypadku osoby będącej obywatelem państwa
Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – kopia dokumentu potwierdzającego
posiadanie znajomości języka polskiego określonego w przepisach o służbie cywilnej);
9.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia pulicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie
toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
10.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
praw publicznych ;
11.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści
:”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z
póź.zm.) ;
12.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z
późn.zm.) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność .
13.wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie
przez kandydata .
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-09-11 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie :
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260
Lubawa (pokój Nr 6 ;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do
podpisu elektronicznego ;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu w z dopiskiem : „ Dotyczy naboru na stanowisko
Inspektora/podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień
Publicznych ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 września 2012 roku (wtorek) do godziny 15,00
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, lub po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) ;
- w przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie
załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one
komisyjnie zniszczone ;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie maj ą prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich
danych osobowych oraz ich poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub droga elektroniczną o
terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji .;
- osoby , które nie spełniają wymagań formalnych , nie będą informowane ;
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260
Lubawa (pokój Nr 6 ;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do
podpisu elektronicznego ;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu w z dopiskiem : „ Dotyczy naboru na stanowisko
Inspektora/podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień
Publicznych ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 września 2012 roku (wtorek) do godziny 15,00
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, lub po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) ;
- w przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie
załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one
komisyjnie zniszczone ;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie maj ą prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich
danych osobowych oraz ich poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub droga elektroniczną o
terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji .;
- osoby , które nie spełniają wymagań formalnych , nie będą informowane ;
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lubawa Fijewo 73, (pokój Nr 6)14-260 Lubawa
VII. Informacje dodatkowe:
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu
Gminy Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy
www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73;
- dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Lubawa zostaną
dołączone do jego akt osobowych ;
- złożone przez uczestników dokumenty należy odebrać w terminie 14 dni od dnia
upowszechnienia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną
protokolarnie zniszczone.Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego
przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm)”.
Gminy Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy
www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73;
- dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Gminy Lubawa zostaną
dołączone do jego akt osobowych ;
- złożone przez uczestników dokumenty należy odebrać w terminie 14 dni od dnia
upowszechnienia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną
protokolarnie zniszczone.Urząd Gminy nie odsyła dokumentów kandydatom.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego
przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o
pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm)”.