Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko pracy ds. drogownictwa i komunikacji w Referacie Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie
Wymiar etatu: Pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2017-10-19
Ogłoszono dnia: 2017-10-19 przez Barbara Breńska-Leliwa
Termin składania dokumentów: 2017-11-13 16:00:00
Nr ogłoszenia: Or. 2110.1.2017
Zlecający: Wójt Gminy Lubawa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne ( konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku):
kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j.Dz.U. z 2016,poz. 902 z późn.zm.) tj. posiadać :
- obywatelstwo polskie ;
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym );
- wykształcenie wyższe – inżynier : drogownictwa , budownictwa, geodezji ;
- znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a w szczególności :
● ustawy o samorządzie gminnym;
● ustawy o pracownikach samorządowych ;
● ustawy o finansach publicznych ;
● oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw ;
● kodeksu postępowania administracyjnego ;
- znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów prawa związanych z inwestycjami drogowymi :
● ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ;
● ustawy prawo budowlane ;
● ustawy o drogach publicznych ;
● ustawy prawo o ruchu drogowym ;
● ustawy prawo wodne ;
- dobra znajomość obsługi komputera (Word, Exel);
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe ( pozostałe wymagania , pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
- ukończone kursy, szkolenia z zakresu drogownictwa i komunikacji ;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ;
- umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
- obowiązkowość, rzetelność, komunikatywność, sumienność, skrupulatność samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i kreatywność w działaniu ;
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
- umiejętność planowania organizacji pracy ;
- prawo jazdy kat. „B”;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- przygotowywanie dokumentacji technicznej dla inwestycji i kapitalnych remontów dróg , ulic i obiektów inżynierskich związanych z drogownictwem ;
- programowanie i koordynacja prac związanych z budową nowych linii drogowych ;
- organizowanie i nadzorowanie wykonawstwa robót na drogach w zakresie ich utrzymania;
- sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym dróg i ulic ;
- opracowanie planów akcji zimowej oraz koordynacja akcji odśnieżania na terenie gminy;
- zgłaszanie wniosków w sprawie rozwiązań komunikacyjnych z punktu widzenia transportu , jego organizacji i bezpieczeństwa ;
- sprawdzanie faktur za wykonane roboty drogowe pod względem merytorycznym , w zakresie ich utrzymania ;
- sprawowanie nadzoru nad właściwym wykonaniem przez właścicieli i zarządców nieruchomości obowiązków w zakresie utrzymania czystości i porządku polegającego między innymi na oczyszczaniu ze śniegu , lodu i błota oraz innych zanieczyszczeń chodników położonych wzdłuż nieruchomości , a także usuwania śliskości w sposób wymagany przepisami o ochronie i kształtowaniu środowiska ;
- wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego ;
- uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji technicznej obiektów budowlanych wznoszonych na terenie gminy ;
- określanie rozmiaru inwestycji drogowych , wybór w trybie zamówień publicznych ;
podmiotów projektowych , uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót ;
- ustalanie kosztów inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok ;
- dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych i nadzorowanie realizacji umowy o wykonanie robót lub wykonanie usług ;
- sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów ;
- koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót związanych z realizacją inwestycji i remontów ;
- przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczanie jej kosztów ;
- udział przy sporządzaniu strategii rozwoju gminy , jej aktualizowaniu i monitorowaniu ;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy ;
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą Fijewie , Fijewo 73 ;
- praca jednozmianowa ;
- czas pracy : 40 godzin w tygodniu ;
- wykonywanie obowiązków w terenie ,
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku „B” na piętrze – wejście po schodach ,
- brak windy w budynku , (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową);
- ciągi komunikacyjne oraz drzwi niektórych pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim;
- stanowisko pracy nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo ;
- sanitariaty usytuowane na tym samym piętrze ( na przeciwko ) ;
- charakter stanowiska pracy : bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, duża samodzielność, częsty kontakt z interesantami ,szkolenia ;
- stanowisko wyposażone w komputer, monitor ekranowy, telefon , pozostałe urządzenia biurowe poza pomieszczeniem;
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wyniósł mniej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty :
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem ;
- uzasadnienie ubiegania się o stanowisko - list motywacyjny ;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej (CV) ;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ;
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie ;
- kserokopie świadectw pracy , zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe , posiadane kwalifikacje , ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych (oryginały dokumentów do wglądu) ;
- oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie kandydata ,o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych ;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku ;
- w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów , którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz. 902)
Wszelkie dokumenty dostarczane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-13 16:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych :
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty ) należy składać :
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa ;
- pocztą elektroniczną na adres : urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego ;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Lubawa w zamkniętej kopercie z dopiskiem:„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i komunikacji ” wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata : imię i nazwisko adres zamieszkania i numer telefonu -w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 listopada 2017 r. ( poniedziałek ) do godziny 16,00.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe :
- aplikacje , które wpłyną do Urzędu niekompletne , niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie ( decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Lubawa ), nie będą rozpatrywane ;
- wymagane oświadczenia , życiorys i list motywach muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata ;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania ;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu Komisja Konkursowa może zaprosić na rozmowy kwalifikacyjne( powiadomienie: telefoniczne lub e-mailem) ;
- wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2016 r. poz. 922) ;
- informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie
internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73 .
- złożone przez uczestników dokumenty (oferty) należy odebrać w terminie 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru . Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie ( protokolarnie) zniszczone. Złożone dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane kandydatom.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Lubawa w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6 % . Osoba posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności winna dołączyć je do swoich dokumentów aplikacyjnych
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Lubawa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Breńska-Leliwa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Breńska-Leliwa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-20 11:18:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-20 11:21:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-21 07:39:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3346 raz(y) |