Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or.111.1.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or.111.1.2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Samodzielne stanowisko pracy ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ochrony przeciwpożarowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy
Data udostępnienia: 2014-04-03
Ogłoszono dnia: 2014-04-03 przez Barbara Breńska-Leliwa
Termin składania dokumentów: 2014-04-18 00:00:00
Nr ogłoszenia: Or.111.1.2014
Zlecający: Wójt Gminy Lubawa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) tj:
a) posiadać obywatelstwo polskie ;
b) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
c) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
d) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
e) cieszyć się nieposzlakowaną opinią ;
f) posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
odpowiedniej specjalności (np.: studia na kierunku Bezpieczeństwo narodowe lub wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe
lub studia wojskowe) – umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku ;
g) posiadać dobrą znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego i finansów publicznych, zarządzania kryzysowego i
stanu klęski żywiołowej, spraw obronnych, z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych.
(Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.) tj:
a) posiadać obywatelstwo polskie ;
b) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych ;
c) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
d) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
e) cieszyć się nieposzlakowaną opinią ;
f) posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
odpowiedniej specjalności (np.: studia na kierunku Bezpieczeństwo narodowe lub wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe
lub studia wojskowe) – umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku ;
g) posiadać dobrą znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego i finansów publicznych, zarządzania kryzysowego i
stanu klęski żywiołowej, spraw obronnych, z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność- całodobowe dyżury w sytuacji uruchomienia stałego dyżuru;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie: aplikacji biurowych, edytora tekstu,
poczty elektronicznej;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ;
- umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
- rzetelność, komunikatywność, sumienność, skrupulatność, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność
i kreatywność w działaniu;
- prawo jazdy kat. B ;
- wskazane byłoby posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd
Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie: aplikacji biurowych, edytora tekstu,
poczty elektronicznej;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych ;
- umiejętność organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
- rzetelność, komunikatywność, sumienność, skrupulatność, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność
i kreatywność w działaniu;
- prawo jazdy kat. B ;
- wskazane byłoby posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd
Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. z zakresu zarządzania kryzysowego :
- monitorowanie, reagowanie i usuwanie skutków zagrożeń na terenie gminy ;
- zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń ,ćwiczeń i treningów;
- realizowanie zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej ;
- prowadzenie spraw gminnego centrum zarządzania kryzysowego:
- całodobowe alarmowanie członków gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, a w sytuacjach kryzysowych organizowanie
całodobowego dyżuru, w celu zapewnienia przepływu informacji oraz dokumentowania prowadzonych czynności;
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej;
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności ;
- współpraca z podmiotami realizującymi monitoring środowiska ;
- współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne;
- realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższenia gotowości obronnej państwa;
- prowadzenie spraw związanych z ogłoszeniem i odwoływaniem pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego ;
- z zakresu planowania cywilnego :
- przygotowywanie gminnego planu zarządzania kryzysowego i realizacja jego zaleceń;
- przygotowywanie struktur uruchamianych w sytuacjach kryzysowych ;
- przygotowanie i utrzymanie zasobów niezbędnych do wykonywania zadań ujętych w planie zarządzania kryzysowego ;
- utrzymywanie baz danych niezbędnych w procesie zarządzania kryzysowego ;
- przygotowywanie rozwiązań na wypadek zniszczenia lub zakłócenia funkcjonowania infrastruktury krytycznej;
- zapewnienie spójności między planami zarządzania kryzysowego, a innymi planami sporządzanymi w tym zakresie przez
właściwe organy administracji publicznej, których obowiązek wykonania wynika z odrębnych przepisów;
II. z zakresu obrony cywilnej :
- przygotowywanie ochrony budynku lub lokalu mieszkalnego oraz mienia osobistego i indywidualnego;
- zabezpieczanie własnych źródeł wody pitnej i środków spożywczych przed zanieczyszczeniem lub skażeniem;
- utrzymanie i konserwacja posiadanego oraz przydzielonego sprzętu i środków ochrony;
- zabezpieczanie inżynieryjno-techniczne: budowli ochronnych, zakładów pracy, zabezpieczenia w wodę i energię
elektryczną;
- dokonywanie systematycznej oceny stanu przygotowań OC.
III. z zakresu spraw obronnych :
- opracowywanie i prowadzenie stałej aktualizacji dokumentacji oraz realizacji zadań z zakresu spraw obronnych,
a w szczególności: regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas „W”, dokumentacji Stałego Dyżuru, podwyższenia gotowości
obronnej, rocznych planów realizacji zadań obronnych, dokumentacji Akcji Kurierskiej;
- przeprowadzenie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenie ewidencji wojskowej ;
- prowadzenie rejestru osób poszukiwanych, które nie zgłosiły się do rejestracji i kwalifikacji wojskowej.
IV. z zakresu ochrony przeciwpożarowej:
- opracowywanie potrzeb wodnych do celów gaśniczych;
- prowadzenie działań zmierzających do zapewnienia ochotniczym strażom pożarnym środków alarmowania i łączności,
zaplecza technicznego oraz sprzętu do etatowego wyposażenia jednostek wg kategorii
- prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych;
- przyjmowanie zgłoszeń o powołaniu nowych jednostek OSP;
- rejestrowanie Ochotniczych Straży Pożarnych.
V. z zakresu ochrony informacji niejawnych:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych;
- zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, na których są wytwarzane
przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne;
- kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji.
- monitorowanie, reagowanie i usuwanie skutków zagrożeń na terenie gminy ;
- zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń ,ćwiczeń i treningów;
- realizowanie zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej ;
- prowadzenie spraw gminnego centrum zarządzania kryzysowego:
- całodobowe alarmowanie członków gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, a w sytuacjach kryzysowych organizowanie
całodobowego dyżuru, w celu zapewnienia przepływu informacji oraz dokumentowania prowadzonych czynności;
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej;
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności ;
- współpraca z podmiotami realizującymi monitoring środowiska ;
- współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne;
- realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższenia gotowości obronnej państwa;
- prowadzenie spraw związanych z ogłoszeniem i odwoływaniem pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego ;
- z zakresu planowania cywilnego :
- przygotowywanie gminnego planu zarządzania kryzysowego i realizacja jego zaleceń;
- przygotowywanie struktur uruchamianych w sytuacjach kryzysowych ;
- przygotowanie i utrzymanie zasobów niezbędnych do wykonywania zadań ujętych w planie zarządzania kryzysowego ;
- utrzymywanie baz danych niezbędnych w procesie zarządzania kryzysowego ;
- przygotowywanie rozwiązań na wypadek zniszczenia lub zakłócenia funkcjonowania infrastruktury krytycznej;
- zapewnienie spójności między planami zarządzania kryzysowego, a innymi planami sporządzanymi w tym zakresie przez
właściwe organy administracji publicznej, których obowiązek wykonania wynika z odrębnych przepisów;
II. z zakresu obrony cywilnej :
- przygotowywanie ochrony budynku lub lokalu mieszkalnego oraz mienia osobistego i indywidualnego;
- zabezpieczanie własnych źródeł wody pitnej i środków spożywczych przed zanieczyszczeniem lub skażeniem;
- utrzymanie i konserwacja posiadanego oraz przydzielonego sprzętu i środków ochrony;
- zabezpieczanie inżynieryjno-techniczne: budowli ochronnych, zakładów pracy, zabezpieczenia w wodę i energię
elektryczną;
- dokonywanie systematycznej oceny stanu przygotowań OC.
III. z zakresu spraw obronnych :
- opracowywanie i prowadzenie stałej aktualizacji dokumentacji oraz realizacji zadań z zakresu spraw obronnych,
a w szczególności: regulaminu organizacyjnego Urzędu na czas „W”, dokumentacji Stałego Dyżuru, podwyższenia gotowości
obronnej, rocznych planów realizacji zadań obronnych, dokumentacji Akcji Kurierskiej;
- przeprowadzenie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenie ewidencji wojskowej ;
- prowadzenie rejestru osób poszukiwanych, które nie zgłosiły się do rejestracji i kwalifikacji wojskowej.
IV. z zakresu ochrony przeciwpożarowej:
- opracowywanie potrzeb wodnych do celów gaśniczych;
- prowadzenie działań zmierzających do zapewnienia ochotniczym strażom pożarnym środków alarmowania i łączności,
zaplecza technicznego oraz sprzętu do etatowego wyposażenia jednostek wg kategorii
- prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych;
- przyjmowanie zgłoszeń o powołaniu nowych jednostek OSP;
- rejestrowanie Ochotniczych Straży Pożarnych.
V. z zakresu ochrony informacji niejawnych:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych;
- zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych, na których są wytwarzane
przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne;
- kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1.Pełny wymiar czasu pracy.
2.Pierwsza umowa o pracę na czas określony , z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
3.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas
określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego
pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika .
4.rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę;
2.Pierwsza umowa o pracę na czas określony , z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
3.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas
określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego
pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika .
4.rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę;
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty :
1.podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
2.list motywacyjny;
3.życiorys zawodowy – curriculum vitae(CV);
4.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania);
5.kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie;
6.kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane
kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych
(oryginały dokumentów do wglądu);
7.opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
8.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowego (druk do pobrania) lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
9.oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
(druk do pobrania )
10.w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)
11.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „ Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.);
1.podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
2.list motywacyjny;
3.życiorys zawodowy – curriculum vitae(CV);
4.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania);
5.kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie;
6.kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane
kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia umiejętności i referencje oraz znajomość języków obcych
(oryginały dokumentów do wglądu);
7.opis przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
8.oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowego (druk do pobrania) lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
9.oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
(druk do pobrania )
10.w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)
11.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „ Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.);
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-04-18 00:00:00
b. Sposób:
Za pośrednictwem poczty na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ochrony
przeciwpożarowej” wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata: imię i nazwisko adres zamieszkania i numer
telefonu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2014 roku (piątek) do godziny 15,00.
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ochrony
przeciwpożarowej” wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata: imię i nazwisko adres zamieszkania i numer
telefonu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2014 roku (piątek) do godziny 15,00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty) należy składać :
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa (pokój Nr 6) ;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, p-ta 14-260 Lubawa (pokój Nr 6) ;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie,
Fijewo 73,
p-ta 14-260 Lubawa;
tel.(0–89) 645-54-10; fax (0–89) 645-54-14 lub 645-54-15
Fijewo 73,
p-ta 14-260 Lubawa;
tel.(0–89) 645-54-10; fax (0–89) 645-54-14 lub 645-54-15
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73
- miejsce wykonywania pracy znajduje się w budynku „B” (w podwórzu) na parterze niskim – zejście po schodach,
- brak windy w budynku, (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową);
- toaleta usytuowana na parterze – wejście po schodach;
- prowadzenie czynności kontrolnych poza siedzibą Urzędu (wyjazdy w obszarze gminy, sporadycznie poza gminę);
- charakter stanowiska pracy: bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin
dziennie, duża samodzielność, częsty kontakt z interesantami, szkolenia, w sytuacjach uruchomienia stałego
dyżuru – praca po godzinach oraz w dniach wolnych od pracy.
- miejsce wykonywania pracy znajduje się w budynku „B” (w podwórzu) na parterze niskim – zejście po schodach,
- brak windy w budynku, (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową);
- toaleta usytuowana na parterze – wejście po schodach;
- prowadzenie czynności kontrolnych poza siedzibą Urzędu (wyjazdy w obszarze gminy, sporadycznie poza gminę);
- charakter stanowiska pracy: bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin
dziennie, duża samodzielność, częsty kontakt z interesantami, szkolenia, w sytuacjach uruchomienia stałego
dyżuru – praca po godzinach oraz w dniach wolnych od pracy.
VII. Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane
(decyduje data wpływu oferty do Urzędu);
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich
poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu
Komisja Konkursowa może zaprosić na rozmowy kwalifikacyjne (powiadomienie telefoniczne lub e-mailem);
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.);
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy
Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73.
(decyduje data wpływu oferty do Urzędu);
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich
poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu
Komisja Konkursowa może zaprosić na rozmowy kwalifikacyjne (powiadomienie telefoniczne lub e-mailem);
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, z poz. 926 z późn.zm.);
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy
Lubawa (http://lubawa-ug.bip-wm.pl), na stronie internetowej Urzędu Gminy www.gminalubawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73.
- złożone przez uczestników dokumenty (oferty) należy odebrać w terminie 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o
wynikach naboru. Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie (protokolarnie) zniszczone. Złożone
dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane kandydatom.
wynikach naboru. Nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie (protokolarnie) zniszczone. Złożone
dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane kandydatom.