Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Or.5042.5.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: Or.5042.5.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze ds. finansowo-podatkowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowo-Podatkowy
Data udostępnienia: 2020-12-09
Ogłoszono dnia: 2020-12-09
Termin składania dokumentów: 2020-12-21 00:00:00
Nr ogłoszenia: Or.5042.5.2020
Zlecający: Wójt Gminy Lubawa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne :
Kandydat musi spełniać wymogi określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).
- ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiada wykształcenie wyższe;
- minimum 3 letni staż pracy (dodatkowo punktowany - staż pracy w administracji publicznej);
- znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ordynacji podatkowej, ustawy o finansach publicznych ustawy o rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku).
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie związane z obsługą kasy;
- doświadczenie w obsłudze interesantów;
- wysoka kultura osobista, obowiązkowość, dyskrecja, rzetelność, dyspozycyjność;
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji;
- odporność na stres;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności w zakresie: aplikacji biurowych, edytora tekstu, poczty elektronicznej;
- umiejętność skutecznej komunikacji, organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole;
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W zakresie obsługi kasowej:
- praca przy komputerze z wykorzystaniem oprogramowania do obsługi kasy,
- obsługa terminala płatniczego,
- przyjmowanie wpłat od petentów, sołtysów, oraz z tytułu rozliczeń z pracownikami i odprowadzanie podjętej gotówki do Banku,
- wypisywanie czeków gotówkowych oraz podejmowanie gotówki do kasy,
- dokonywanie wypłaty gotówki na podstawie zatwierdzonych do wypłaty dokumentów,
- zwracanie do Banku nierozdysponowanej gotówki,
- chronologiczne, rzetelne i terminowe sporządzanie raportów kasowych, zgodnie z tytułami wypłat i wpłat,
- składanie zapotrzebowania na blankiety czeków gotówkowych w Banku prowadzącym rachunki bankowe gminy, oraz przeliczenie ilości blankietów czekowych i potwierdzanie ich odbioru,
- prowadzenie bieżącej ewidencji oraz wydawanie i rozliczanie pobrania: - czeków gotówkowych i arkuszy spisu z natury, kwitariuszy K-103,
- anulowanie mylnie wystawionych wpłat, pokwitowań oraz czeków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- ścisłe przestrzeganie przepisów dotyczących gospodarki kasowej i gospodarki drukami ścisłego zarachowania,
- przestrzeganie zasad transportu wartości pieniężnych wpłacanych i podjętych z banku, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców oraz inne jednostki organizacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 793),
- ewidencja i przechowywanie gwarancji i polis ubezpieczeniowych stanowiących zabezpieczenie należytego wykonania umowy, rękojmi i gwarancji.
2. W zakresie innych spraw:
- prowadzenie punktu kancelaryjnego w referacie finansowo-podatkowym rejestrującego dokumentację finansowo-księgową, w szczególności, faktury, rachunki i inne dokumenty księgowe,
- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń mienia gminnego,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez swoich przełożonych wynikających z charakteru pracy,
- obsługa techniczna samorządu mieszkańców sołectw (zgodnie z ustalonym harmonogramem).
3. W zakresie udostępniania informacji publicznej obejmującej Referat Finansowo – Podatkowy:
- redagowanie strony Biuletynu Informacji Publicznej (BIP),
- zamieszczanie informacji publicznej, w tym dokumentów urzędowych w BIP,
- udostępnianie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania,
- udostępnianie informacji publicznej na wniosek,
- przekazywanie informacji publicznej w celu jej ponownego wykorzystywania na wniosek,
- kontroli dziennika BIP, w którym odnotowywane są zmiany w treści informacji publicznych udostępnianych w BIP oraz próby dokonywania takich zmian przez osoby nieuprawnione, w każdy dzień powszedni.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
- Praca w siedzibie Urzędu Gminy Lubawa, Fijewo 73.
- Miejsce wykonywania pracy znajduje się w budynku „A” na piętrze – wejście po schodach.
- Brak windy w budynku, (co może stanowić istotne utrudnienie dla osób z niepełnosprawnością ruchową).
- Charakter stanowiska pracy: praca jednozmianowa, bezpieczne warunki pracy na stanowisku, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częsty kontakt z interesantami.
- Stanowisko pracy wyposażone jest w niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem;
- list motywacyjny;
- życiorys zawodowy – curriculum vitae (CV);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z dokładnym opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej;
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje, ukończone kursy, szkolenia, umiejętności i referencje (oryginały dokumentów do wglądu);
- oświadczenie kandydata, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowego oraz czy nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie kandydata, o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- w przypadku ubiegania się o zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych);
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie- (RODO), stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-12-21 00:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (oferty) należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo-podatkowych” wraz z podaniem danych kontaktowych kandydata
- do skrzynki podawczej w budynku B Urzędu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, 14-260 Lubawa;
- pocztą elektroniczną na adres: urzad@gminalubawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego;
- lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Lubawa,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 grudnia 2020 roku (poniedziałek) do godziny 16:00.
c. Miejsce:
Urządu Gminy Lubawa z siedzibą w Fijewie, Fijewo 73, 14-260 Lubawa
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe :
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niespełniające określonych w ogłoszeniu wymagań kwalifikacyjnych oraz złożone lub przesłane po wyżej określonym terminie (decyduje data faktycznego wpływu oferty do Urzędu, a nie data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane;
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywach muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata;
- osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania;
- osoby zakwalifikowane w wyniku selekcji ofert pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu Komisja Rekrutacyjna może zaprosić na rozmowy kwalifikacyjne (powiadomienie: telefoniczne lub e-mailem);
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubawa http://www.bip.gminalubawa.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubawa - Fijewo 73 .