Sekretarz
Szczegóły informacji
Sekretarz Gminy / Zastępca Wójta
Informacja ogłoszona dnia 2009-04-01 17:45:12 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Funkcję Sekretarza sprawuje Adam Roznerski
Tel: (89) 645-54-10 wew. 413
1. Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu.
2. Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu,
- opracowywanie projektu statutu i regulaminów organów Gminy,
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy,
- analizowanie i opiniowanie projektów porozumień dotyczących przejmowania przez Gminę zadań z zakresu administracji rządowej,
- współpraca z samorządem powiatowym i wojewódzkim,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie Gminy,
- przekazywanie aktów prawnych właściwym rzeczowo stanowiskom pracy odpowiedzialnych za wykonanie zadań,
- kontrola realizacji zadań wynikających z aktów prawnych,
- wyznaczanie stanowisk wiodących w realizacji aktu prawnego,
- organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi Gminy (sołectwa) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
- organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne,
- zapewnienie obsługi techniczno-biurowej organów Gminy i Wójta,
- bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków,
- zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
- nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej,
- nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji ochrony danych osobowych oraz instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych,
- organizowanie przestrzegania zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli,
- inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
- zapewnienie obsługi prawnej organów Gminy i Urzędu,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamenty allograficzne),
- branie udziału w posiedzeniach Rady Gminy i jej komisji,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta.
Tel: (89) 645-54-10 wew. 413
1. Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu.
2. Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:
- opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu,
- opracowywanie projektu statutu i regulaminów organów Gminy,
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy,
- analizowanie i opiniowanie projektów porozumień dotyczących przejmowania przez Gminę zadań z zakresu administracji rządowej,
- współpraca z samorządem powiatowym i wojewódzkim,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie Gminy,
- przekazywanie aktów prawnych właściwym rzeczowo stanowiskom pracy odpowiedzialnych za wykonanie zadań,
- kontrola realizacji zadań wynikających z aktów prawnych,
- wyznaczanie stanowisk wiodących w realizacji aktu prawnego,
- organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi Gminy (sołectwa) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
- organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne,
- zapewnienie obsługi techniczno-biurowej organów Gminy i Wójta,
- bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków,
- zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
- nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej,
- nadzorowanie i przestrzeganie instrukcji ochrony danych osobowych oraz instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych,
- organizowanie przestrzegania zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli,
- inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
- zapewnienie obsługi prawnej organów Gminy i Urzędu,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli (testamenty allograficzne),
- branie udziału w posiedzeniach Rady Gminy i jej komisji,
- wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Lubawa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dąbrowska Stanisława |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-04-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Gawarzewska Elżbieta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-04-01 17:45:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Sontowska-Pałasz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-04-01 17:45:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Sontowska-Pałasz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-08-01 11:58:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2754 raz(y) |