ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wymiana oświetlenia ulicznego na oprawy LED na terenie Gminy LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wymiana oświetlenia ulicznego na oprawy LED na terenie Gminy Lubawa

Szczegóły informacji

Wymiana oświetlenia ulicznego na oprawy LED na terenie Gminy Lubawa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: Tryb podstawowy - WARIANT I

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Lubawa

Finansowanie: Środki zewnętrzne + Środki własne

Nr UZP: 2022/BZP 00148223/01

Termin składania ofert / wniosków: 2022-06-03 09:00:00

Ogłoszono dnia: 2022-05-06 przez

Treść:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
2. Wspólny Słownik Zamówień
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
CPV: 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
CPV: 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
CPV: 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.
CPV: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
CPV: 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe.
CPV: 31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne.
CPV: 71355200-3 Wykonywanie badań.
CPV: 71327000-6 Usługi projektowania konstrukcji nośnych.
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
CPV: 71313430-8 Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego.
3. W zakres zamówienia wchodzą:
3.1. Demontaż opraw ulicznych
3.2. Demontaż naświetlaczy
3.3. Demontaż i montaż wysięgników
3.4. Wymiana przewodów zasilających oprawy
3.5. Montaż opraw ulicznych
3.6. Demontaż i montaż zabezpieczeń na linii napowietrznej
3.7. Montaż naświetlaczy LED
3.8. Montaż słupów
3.9. Ułożenie kabla
3.10. Wymiana wiszących skrzynek sterujących z systemem sterowania
3.11. Wymiana wolnostojących skrzynek sterujących, wraz z wyposażeniem
3.12. Montaż opraw solarnych
3.13. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury oświetleniowej
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ.
5. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
6. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami/zezwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
7. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja pierwsza.
8. Rozwiązania równoważne opisane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony