ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 1
Data ogłoszenia
2024-10-23
Termin składania ofert / wniosków
2024-10-31 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych – post. 3
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 135.6 KiB)
  • SWZ (PDF, 287.1 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 79 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (DOC, 78 KiB)
  • Specyfikacja kruszywa o frakcji 0-31,5mm (PDF, 270.5 KiB)
  • Specyfikacja kruszywa o frakcji 0-45mm (PDF, 263.5 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 117.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 126.2 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 141 KiB)
Lp 2
Data ogłoszenia
2024-10-14
Termin składania ofert / wniosków
2024-10-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont drogi gminnej Nr 147013N w msc. Czerlin
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 145.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 304.7 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 81.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 55 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 53 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 312.5 KiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 2.6 MiB)
  • Projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 5.3 MiB)
  • STWiORB (PDF, 11.8 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 202.7 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 28.10.2024 (PDF, 163.6 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 116.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 126.9 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 140.1 KiB)
Lp 3
Data ogłoszenia
2024-08-13
Termin składania ofert / wniosków
2024-08-22 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 137.2 KiB)
  • SWZ (PDF, 292.9 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 76.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 157.2 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 121 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 125 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 139.1 KiB)
Lp 4
Data ogłoszenia
2024-08-13
Termin składania ofert / wniosków
2024-08-21 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 141.5 KiB)
  • SWZ (PDF, 298.4 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 78 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 155.5 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 121 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 126 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 139.9 KiB)
Lp 5
Data ogłoszenia
2024-08-01
Termin składania ofert / wniosków
2024-08-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do ZP Szkol-Wych w Iławie, Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Iławie i Specjalnego Ośrodka Szkol-Wych w ZS Rolniczych w Kisielicach
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 139.4 KiB)
  • SWZ (PDF, 332.5 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 77 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 58 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48.5 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52.5 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 198 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 121.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 129.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 144.4 KiB)
Lp 6
Data ogłoszenia
2024-07-04
Termin składania ofert / wniosków
2024-07-19 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi Nr 147014N w m. Rumienica
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 144.8 KiB)
  • SWZ (PDF, 297.5 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 81 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 55 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 52 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 301.9 KiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 2.4 MiB)
  • STWiORB (PDF, 11.1 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 74.5 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 118.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 122.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 137.2 KiB)
Lp 7
Data ogłoszenia
2024-06-04
Termin składania ofert / wniosków
2024-06-26 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Modernizacja budynku szatniowo-socjalnego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 151.2 KiB)
  • SWZ (PDF, 324 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 127 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 103.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 98 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 108 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 106 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 94 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 97.5 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 100.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 101 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 320.6 KiB)
  • Informacja z przeprowadzenia wizji lokalnej (DOC, 73.5 KiB)
  • Dokumentacja projektowa (ZIP, 20.9 MiB)
  • Przedmiary robót (ZIP, 338.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 17.06.2024 (PDF, 4.4 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 2 - 18.06.2024 (PDF, 188.6 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 129.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 134.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 148.5 KiB)
Lp 8
Data ogłoszenia
2024-04-11
Termin składania ofert / wniosków
2024-05-24 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Rożentalu
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 154.2 KiB)
  • SWZ (PDF, 322.9 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 127 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 103 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 98 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 108 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 106 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 94 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 97.5 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 101 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 101 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 320.7 KiB)
  • Projekt budowlany 1z5 (ZIP, 548.9 KiB)
  • Projekt budowlany 2z5 (ZIP, 7.4 MiB)
  • Projekt budowlany 3z5 (ZIP, 11 MiB)
  • Projekt budowlany 4z5 (ZIP, 715.9 KiB)
  • Projekt budowlany 5z5 (ZIP, 6.2 MiB)
  • STWIORB (ZIP, 3.9 MiB)
  • Przedmiar robót (ZIP, 176.6 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana z 23.04.2024 (PDF, 37.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ 1 - 23.04.2024 (PDF, 150.7 KiB)
  • Sprostowanie zmiany treści SWZ 1 - 26.04.2024 (PDF, 129.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana z 06.05.2024 (PDF, 37.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ 2 - 06.05.2024 (PDF, 149.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 1 - 08.05.2024 (PDF, 297.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu BZP - zmiana z 14.05.2024 (PDF, 37.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ 3 - 14.05.2024 (PDF, 149.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 2 - 21.05.2024 (PDF, 354.5 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ 2 - 21.05.2024 - Załączniki (ZIP, 434 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 129.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 143.8 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 156.9 KiB)
Lp 9
Data ogłoszenia
2024-03-28
Termin składania ofert / wniosków
2024-04-12 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi gminnej w m. Rumienica
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 149.6 KiB)
  • SWZ (PDF, 309.7 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 77.5 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 57.5 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 52 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 62 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 60.5 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 48 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 52 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 55 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 53 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 309.1 KiB)
  • Projekt budowlany (PDF, 5.4 MiB)
  • Projekt stałej organizacji ruchu (PDF, 1.8 MiB)
  • STWIORB (PDF, 11.7 MiB)
  • Przedmiar robót (PDF, 101.6 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 121.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 126.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 141.3 KiB)
Lp 10
Data ogłoszenia
2024-03-25
Termin składania ofert / wniosków
2024-04-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubawa
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 145.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 314.4 KiB)
  • Formularz oferty (DOC, 127 KiB)
  • Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 103 KiB)
  • Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOC, 97.5 KiB)
  • Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (DOC, 108 KiB)
  • Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (DOC, 106 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 94 KiB)
  • Oświadczenie o aktualności informacji (DOC, 97.5 KiB)
  • Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych (DOC, 100.5 KiB)
  • Oświadczenie o potencjale kadrowym (DOC, 99 KiB)
  • Projektowane postanowienia umowy (PDF, 320.9 KiB)
  • Projekt budowlany – droga Grabowo (ZIP, 76.1 MiB)
  • Projekt budowlany – droga Rożental (ZIP, 85 MiB)
  • Projekt budowlany – droga Szczepankowo kolonia (ZIP, 20.5 MiB)
  • Projekt budowlany – droga Szczepankowo wieś (ZIP, 41.6 MiB)
  • Przedmiary robót (ZIP, 689 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 126.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 133.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 148.6 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji