ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa

Szczegóły informacji

Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa

Status: unieważniony

Tryb: Tryb podstawowy - WARIANT I

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Lubawa

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 2022/BZP 00278279/01

Termin składania ofert / wniosków: 2022-08-03 09:00:00

Ogłoszono dnia: 2022-07-26 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09111400-4 Paliwa drzewne.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa.
4. Wykaz jednostek objętych dostawami:
4.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach
4.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach
5. Nabywcą będzie: Gmina Wiejska Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, NIP: 744-16-60-835 a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki:
5.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach, Grabowo 117, 14-229 Rożental
5.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach, Kazanice 83A, 14-229 Rożental
6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
Lp.
Właściwość
Jednostka miary
Wartość
1
Wartość opałowa
kJ/kg
min 17 000
2
Zawartość popiołu
%
max 1,1
3
Zawartość siarki
%
max 0,8
4
Zawartość wilgoci
%
do 12
 
 
 
 
 
 
 
7. Ustala się, że wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie pisemnego zlecenia według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, nie później jak w ciągu 15 dni od dnia zgłoszenia.
8. Szacunkowa ilość wynosi ok. 200 ton pelletu. Szacunkowa wielkość jednej dostawy – 7 ton. Ostateczna ilość zamówionego pelletu będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w związku z czym ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy ton pelletu może być niższa niż określona w niniejszej SWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje minimalny zakup w ilości 30% wskazanej ilości.
9. UWAGA! Dostarczony pellet należy załadować w zasobnik pieca znajdujący się w kotłowni.
10. Rodzaje kotłów:
10.1. Szkoła Podstawowa im. Księdza Biskupa Bernarda Czaplińskiego w Grabowie – Wałdykach:
Kocioł: LUMO, TYP: Bio-masa
10.2. Szkoła Podstawowa im. kardynała Stanisława Dziwisza w Kazanicach:
Kocioł: VIESSMANN, TYP: PS008
11. Zbiorniki mogą być ładowane poprzez wtłoczenie pelletu do zasobnika, bądź sukcesywny załadunek ręczny.
12. Kotłownie umiejscowione są w taki sposób aby możliwe było bezproblemowe dostarczenie pelletu i jego wtłoczenie, jednakże Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję miejsca.
13. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania pelletu przemysłowego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-26 16:37:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Zieliński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-26 17:14:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Zieliński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-22 15:40:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
435 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony