ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubawa
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa bankowa budżetu Gminy LubawaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubawa

Szczegóły informacji

Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubawa

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Wójt Gminy Lubawa

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 125021-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-07-18 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-07-18 12:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat

Ogłoszono dnia: 2016-07-07 przez Łukasz Zieliński

Treść:

1.    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Lubawa.
2.    Zakres zamówienia obejmuje usługi wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ tj. m.in.:
a)    otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych:
•    rachunków bieżących Gminy Lubawa – jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ,
•    rachunków pomocniczych Gminy Lubawa – jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych,
•    możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie,
•    potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez opłat i prowizji,
•    naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedniego oraz współczynnika, określonego w złożonej przez Bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych;
b)    realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej (do czasu wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych we wszystkich jednostkach organizacyjnych) – na następujących zasadach:
•    przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji,
•    przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym;
c)    realizację zleceń płatniczych również z wpływów bieżących;
d)    księgowanie na rachunkach z datą wpłaty, dokonywanych przez Zamawiającego wpłat bezpośrednio wpłacanych w kasie Banku, stanowiących wpłaty gotówkowe przyjęte w kasach Gminy, bez opłat i prowizji;
e)    „Zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy, zgodnie z dyspozycjami Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego, bez opłat i prowizji;
f)    przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych, bez opłat i prowizji;
g)    dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki organizacyjne związane z budżetem Gminy): wypłaty gotówkowe do 20.000 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia; wpłaty i wypłaty gotówkowe bez opłat i prowizji;
h)    zapewnienie do dyspozycji Zamawiającego dziennego stanu gotówki banknotów i bilonu o nominałach: 50 zł; 20 zł; 10 zł; 5 zł; 2 zł; 1 zł; 0,50 zł; 0,20 zł po 100 sztuk każdego z wymienionych nominałów;
i)    przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego (stanowiących dochód budżetu Gminy), bez pobierania opłat i prowizji.
j)    potwierdzanie, bez opłat i prowizji:
•    Urzędowi Gminy Lubawa – jako jednostce samorządu terytorialnego oraz jako jednostce budżetowej – wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i w formie papierowej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia,
•    innym jednostkom organizacyjnym Gminy Lubawa stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej i w formie papierowej. Dla jednostek, które nie posiadają rachunków objętych systemem bankowości elektronicznej wyciągi będą sporządzane w formie papierowej;
k)    realizowanie zleceń stałych, a w tym obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego, bez opłat i prowizji;
l)    udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia – jeżeli jednostka nie wdrożyła systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji;
m)    zapewnienie możliwości uzyskiwania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez niego upoważnioną informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, bez opłat;
n)    uruchomienie oddzielnej kasy do obsługi wypłaty świadczeń dla osób trzecich zlecanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa – ok. 40 osób miesięcznie bez opłat i prowizji;
o)    wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnego ze standardem IBAN ), bez dodatkowych opłat;
p)    wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Lubawa, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez opłat i prowizji.
W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
•    dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny,
•    importowanie płatności w postaci pliku zbiorczego,
•    uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych,
•    tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
•    przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w/w rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów,
•    składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków,
•    wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji,
•    uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach,
•    możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie,
•    realizację grup zleceń maksymalnie w ciągu 15 minut w systemie bankowości elektronicznej,
•    pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny zlecenia przez każdą z osób,
•    generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego,
•    potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on–line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej,
•    umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki,
•    zakładanie lokat negocjowanych,
•    pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu, z rachunku lokaty w postaci elektronicznej (preferowany format PDF lub CSV),
•    przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
•    umożliwienie Skarbnikowi Gminy dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych,
•    przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu;
•    nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji bez opłat i prowizji,
•    umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym;
q)    możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym:
•    automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania w Banku, na lokatach, środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach na koniec dnia – ostatnia operacja danego dnia, bez opłat i prowizji, (pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego). Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami będzie pierwszą operacją na rachunku podstawowym następnego dnia,
•    przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez opłat i prowizji.
r)    udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego;
s)    wprowadzenie terminali płatniczych w trakcie trwania obsługi;
t)    wydawanie blankietów czekowych lub obsługa na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, bez opłat i prowizji;
u)    wyznaczenie jednego doradcy klienta – dla Urzędu Gminy i innych jednostek organizacyjnych Gminy. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy;
3.    Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną placówkę w Lubawie.
4.    Oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Lubawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Zieliński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-07 14:15:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-07 14:38:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-26 11:06:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
960 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony